Pasient Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Vel, topic sier jo det meste. Er dette lov? Jeg og noen kompiser har noen dekk som skal gå av med døden og vi lurer på om vi kan gjøre det her... Så, om noen vet noe om dette, svar fort. Takk. Lenke til kommentar
trondiz Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Så lenge det ikke generer noen så tviler jeg på at noen tar seg bryet å anmelde. Men vet ikke om det er lov eler ikke da. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Har noen sure naboer som liker å ringe purken. Så jeg tar ikke kjangsen på og gjøre det med mindre ikke det er lov. Lenke til kommentar
garrasjen Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Har vel lite og si hvis du har sure naboer? Det blir jo litt støy, røyk og lukt ut av en sånn skikkelig runde med burning :!: Bor du på en bondegård med litt asfalt og ingen naboer, samt får lov av far din går det vel bra Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Bor i et boligområde med mange naboer. Har prøvd å lett på nettet etter en sikker kilde angående dette, men jeg finner ikke noe. Lenke til kommentar
garrasjen Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Da foreslår jeg at dere tar dere en tur "utenbys" og har med reservedekk Alltids et sted å burne.... Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jepp. Burning kan straffes med brudd på forurensningsloven. En mcmann klarte å burne så mye at dekket eksploderte. Naboene hørte et skudd og enden på visen var at mannen mistet lappen. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Ring snuten og spør selv da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå