MGS3 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Disse to bildene er fra et skoleproskjekt hvor klassen skulle ta et bilde med temaet "Vann". Bildene er aldri ment å bli "kritisert" som på dette forumet, men jeg kom over forumet og tenkte jeg kunne se hva dere proffesjonele fotografene syntes! Jeg kunne bare bruke et bilde til proskjekte, og jeg valgte å bruke det første..det andre bildet var det som jeg var nærmest til å bruke... Her er dem: btw, har ikke gjort noe med bildene, og jeg vet ikke hvilket kamera som ble brukt...MEN fyi, jeg fikk en 5'er Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Proffesjonelle?? Mulig her er noen, men jeg har alltid trodd at dette var de glade amatørers lekegrind? Greit at du valgte bilde 1. Det synes jeg var det beste. Men jeg synes ikke du har fått fokus helt perfekt på selve nypa. Eller tar jeg feil? Dråpen under nypa er flott. Med en brukbar makro kunne du fått mye ut av bare den. På bilde 2 vare det litt for mye barnåler og litt for lite å fokusere på, etter min smak. Du har liksom ikke bestemt deg for hva som er vikigst i bildet? Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 fokuset skulle egentli ligge på dråpen..men takk ja, det er for mye å fokusere på i bildet 2..ble litt vanskelig på en måte å se på det bildet! sorry, vet ikke hva makro er.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå