epop Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 jeg har kjøpt meg en brukt pc der internet var instalert. når jeg prøver å oppdatere windovs xp så får jeg en feilmelding: the product key used to install microsoft windows may not be valid... hva skal jeg gjøre for å kunne oppdatere dataen?? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Kanskje det ikke er en orginal versjon av windows? Dessuten får du ikke brukt Windows Update uten å ha service pack 2 installert, den må du laste ned først (hvis den ikke allerede er installert) Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 antagelig fordi den maskinen du kjøpte har en piratversjon av windows. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 For de som kjører WinXP SP2. Åpne Internet Explorer, gå til 'Verktøy' og velg 'Administrer tillegg'. Finn 'Windows Geniune Advantage' i listen og velg 'Disable' Da kan du bruke update som vanlig. Lenke til kommentar
epop Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 men jeg klarer ikke instalere service pack 2, og det "Chevelle" snakket om er allerede gjort!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå