Uderzo Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Unnskyld meg, men er ikke dette en møkkafilm for prepubertale fjortiser som vil se pupp? Jo, og for de som liker velbrukte klisjeer. Endret 9. august 2005 av Uderzo Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Unnskyld meg, men er ikke dette en møkkafilm for prepubertale fjortiser som vil se pupp? Da får du ha god bedring da.... Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Unnskyld meg, men er ikke dette en møkkafilm for prepubertale fjortiser som vil se pupp? Jo, og for de som liker velbrukte klisjeer. Nei, noen som vil se pupp, SE PUPP! Men det gjelder ikke alle. Takket være noen bra karakterer, og Elisha's geniale skuespill, så er denne filmen anderledes. Se filmen før du dømmer den! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Tøff melodi som spilles når Matt ser Danielle gjennom vinduet, i det hun kler av seg. Har den en tittel? Kan vel like gjerne spørre her, i stedet for i tråden som dedikert til slike forespørsler, siden vi allerede har en tråd om denne filmen? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Den usensurerte versjonen er best filemn er bare helt digg. elsker den eller elsker Elisha Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 jeg har sett den. har du den usensurerte versjonen eller? Hva får man se da? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 jeg har sett den. har du den usensurerte versjonen eller? Hva får man se da? Så vidt jeg vet er det en del scener som ikke er med i den sensurerte versjon. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Har nok den sensurerte jeg da. Kjipt Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Noen som har sett begge? Evt. hvilke scener er med i den usensurerte, som ikke er med i den sensurerte? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Og hvor får man den usensurerte? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Aner ikke hva slags scener det er snakk om. Garanterer heller ikke at det jeg sier stemmer, men siden ingen andre sier noe, så kan jeg jo prøve meg med det jeg har lest og sett: Den sensurerte versjonen har 11 års aldersgrense. Den usensurerte versjonen har 15 års aldersgrense. Den usensurerte versjonen har ikke kommet til Norge (?). Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hehe, jeg har visst den usensurerte. Kjøpte den på play.com. Syns ikke den var så spess usensurert. Trodde jo jeg hadde den sensurerte Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Skikkelig søppelfilm. Unnskyld meg, men er ikke dette en møkkafilm for prepubertale fjortiser som vil se pupp? Edit: skal dere se nakenhet så kan dere heller kjøpe dere Caligula (1979) eller Sexy Scary Movie (2001). Endret 10. august 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Sexy Scary Movie (2001). Lenke til kommentar
DevN Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Jeg så ikke på filmen pga nakenheten. Jeg visste ikke at det var nakenhet i den før jeg så den. EDIT: Omformulerte meg litt. EDIT2: La merke til en skrivefeil nå. Endret 10. august 2005 av DevN Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Aner ikke hva slags scener det er snakk om. Garanterer heller ikke at det jeg sier stemmer, men siden ingen andre sier noe, så kan jeg jo prøve meg med det jeg har lest og sett: Den sensurerte versjonen har 11 års aldersgrense. Den usensurerte versjonen har 15 års aldersgrense. Den usensurerte versjonen har ikke kommet til Norge (?). På mitt cover står det "usensurert", og stripperene hadde ikke BH i bula. Derfor står det 11-års aldersgrene på den usensurerte, og den usensurerte er I NORGE. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Ok, da er ikke den sensurerte i Norge? Men er du sikker på at var 11 års aldergrense på den? Synes jeg leste at det var 15 års aldersgrense på den på DVDHuset.no. EDIT: Med second look, gjorde det faktisk ikke det. Må ha lest det en annen plass, release.no elns kanskje. Endret 10. august 2005 av DevN Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Jeg synes NESTEN det er verdt å se denne filmen bare pga Elisha. Hun er så utrolig digg i denne filmen! Den er faktisk også bedre enn andre "Chick Flicks" jeg har fått med meg. Endret 11. august 2005 av Master D Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg så filmen på grunn av Elisha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå