santana89 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 jeg har nettopp kjøpt meg derbi senda r x-race....! nå har jeg tenkt litt, og den virker alt for høy for meg, og jeg har ikke hentet den fra butikken enno, men jeg har signert kontrakt og betalt og alt...! så tenker jeg om det går an å bytte ut mot den samme sykkelen bare i SM, som de har på lager da, for 1500kr mere! går det an da å bytte, da jeg betaler de extra 1500kr, og omgjør kontrakten? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Tror ikke det skal være noe problem. Snakk med butikken, så går det nok bra. Lenke til kommentar
santana89 Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 men da må man betale extra utgifter på ny registrering!?må man ikke det da..? jeg må betale 1500kr mere for SM'en + omregistrering til 800kr! er det verdt å bytte ut crossn, mot en SM for 3300kr mere? Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 er ikkje verd det, ville heller hatt den og kjøpt eit brukt sm kit, da har du jo begge deler også Lenke til kommentar
santana89 Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 hvor mye koster et bukt SM kit da? med framskjermen også... Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 får vell det for ca 2k forbare sm kit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå