wewwen Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Det viser seg at Saddam Hussain (når han regjerte i irak) hadde bestukket flere medlemer i FN. Blant annet lederen for olje for mat programmet! hvs syns dere om dette? kilde Endret 8. august 2005 av mR_cRaZy Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Dette er forkastelig, på samme måte som all annen korrupsjon. Men har du noe stoff som underbygger/forklarer litt mer? Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Alltid skjedelig med korrupsjon, men det var vel ikke helt uventet. Korrupsjon er ikke uvanlig i FN. Pengegaver er derimot litt mer uvanlig Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Selvfølgelig er korrupsjon vanlig. Det er mye av det som gjør at verden går rundt. At FN er innblandet i det er noe jeg ikke liker, men det overrasker meg ikke idet hele tatt. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Jeg fikk hvertfall framoversveis når jeg leste dette, det var tross alt FN! de som fordømmer korupsjon, undertrykkelse,menneske handel o.l! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Det finnes alltid råtne egg, samme F. hvor hellig og prippen organisasjon det er snakk om. Det er tross alt mennesker vi har å gjøre med... Overrasker meg heller ikke særlig. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Overrasker meg heller ikke særlig. hvorfor ikke? noe jeg har gått glipp av? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 bare min naturlige mistro til menneskeheten generellt... Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Overrasker meg heller ikke særlig. hvorfor ikke? noe jeg har gått glipp av? Vet at du ikke spurte meg, men jeg svarer or min komentar alikevell. Grunnen til at det ikke overrasker meg er at det hele tiden går rykter om at en eller annen blir bestikket. Det er også nordmenn i FN somhar sagt at de har blitt prøvd å bli bestikket. Det er ikke alltid snakk om penger, men ofte dyre gaver. Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 mennesker er mennesker.. samme som i politi, staten i Norge( ) og tilmed sentator... osv... korrupsjon er overalt, uansett hvor.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå