Gå til innhold

Ville betale taxi med sex

Boralis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg har betalt med kort foretrekker de å dra kortet først, og jeg antar at de resverer noe på det eller at de ihvertfall sjekker at jeg har saldo nok til å betale.

De foretrekker ikke, de krever...

Aldri opplevd. Ikke noe problem å si en betaler med kort på slutten av turen og trekke det da, mulig jeg ser ekstremt ærlig ut, eller omvendt med dere, men aldri blitt avkrevd kort før payment is due.

Lenke til kommentar
Aldri opplevd. Ikke noe problem å si en betaler med kort på slutten av turen og trekke det da, mulig jeg ser ekstremt ærlig ut, eller omvendt med dere, men aldri blitt avkrevd kort før payment is due.

Samme her. :hmm:

Syntes det hørtes rart ut at en må trekke kortet FØR turen

Nei det er ikke rart, det er utrolig med arbeide bak om du må annmelde en for ikke å betale for seg, dermed er det enklest å få dem til å dra kortet først. Blir det ikke godtatt så får de dra seg ut og du er spart for masse ekstraarbeid.

Lenke til kommentar

Samme her. :hmm:

Syntes det hørtes rart ut at en må trekke kortet FØR turen

Det står til og med på Oslo Taxi drosjene er det vel.. :)

Lenke til kommentar
De oslo-taxiene til vår drosjesjåfør har ihvertfall online GSM-greie?

Men uansett så er vel noe av poenget at man skal kunne trekke penger uansett. Visa Electron går vel ikke i drosje?

joda, hadde det før jeg ble 18, funka i alle fall da..

Lenke til kommentar

er så genialt på judas når han går inni en taxi på en holdeplats og sier hakke penger jeg men kanke bare ta ett sug da? så sier han nei også går han inni neste og sier det samme også går han inn i den tredje og sier: (husker ikke navnet men) lalalavei 45 også kjører avgårde :!: tenk deg annsiktet til de andre han sa det med sug til :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...