Boralis Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hele 6000 kroner i bot har mannen fått etter å ha stått på kravet om å betale taxituren i naturalia, skriver BT. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106575 Slike tilbud fikk jeg flere ganger i min tid som Taxisjåfør, så ikke at noen av damene som kom med tilbudene ble bøtlagt Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Men du annmeldte sikkert ikke de kvinnfolka som gidde deg det tilbudet... Det gjorde sikkert hun kjærringa der. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Fin betaling det da.. Snart må vel taxisjåførene se om passasjerene har omtrent nok for å betale for turen, på forhånd. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Lurer på hvem han mannen trodde han lurte... jeg mener... En MANN som tilbyr en kvinne sex? Plz a! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Når jeg har betalt med kort foretrekker de å dra kortet først, og jeg antar at de resverer noe på det eller at de ihvertfall sjekker at jeg har saldo nok til å betale. Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Når jeg har betalt med kort foretrekker de å dra kortet først, og jeg antar at de resverer noe på det eller at de ihvertfall sjekker at jeg har saldo nok til å betale. De foretrekker ikke, de krever... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Greit, de krever. Men mamma har en fast drosjesjåfør/eier, som skriver opp og sender regning månedlig. Og de gangene jeg har brukt annen drosje har de spurt så pent at jeg trodde de bare foretrakk det. Men greit, tok feil.. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Når jeg har betalt med kort foretrekker de å dra kortet først, og jeg antar at de resverer noe på det eller at de ihvertfall sjekker at jeg har saldo nok til å betale. De foretrekker ikke, de krever... Aldri opplevd. Ikke noe problem å si en betaler med kort på slutten av turen og trekke det da, mulig jeg ser ekstremt ærlig ut, eller omvendt med dere, men aldri blitt avkrevd kort før payment is due. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Aldri opplevd. Ikke noe problem å si en betaler med kort på slutten av turen og trekke det da, mulig jeg ser ekstremt ærlig ut, eller omvendt med dere, men aldri blitt avkrevd kort før payment is due. Samme her. Syntes det hørtes rart ut at en må trekke kortet FØR turen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Har opplevd at de har sjekket på forhånd jeg også.. men det har skjedd flere ganger at jeg har tatt taxi fra vors til byn, og da har de ikke spurt. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hele 6000 kroner i bot har mannen fått etter å ha stått på kravet om å betale taxituren i naturalia, skriver BT. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106575 Slike tilbud fikk jeg flere ganger i min tid som Taxisjåfør, så ikke at noen av damene som kom med tilbudene ble bøtlagt Takka du ja? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Aldri opplevd. Ikke noe problem å si en betaler med kort på slutten av turen og trekke det da, mulig jeg ser ekstremt ærlig ut, eller omvendt med dere, men aldri blitt avkrevd kort før payment is due. Samme her. Syntes det hørtes rart ut at en må trekke kortet FØR turen Nei det er ikke rart, det er utrolig med arbeide bak om du må annmelde en for ikke å betale for seg, dermed er det enklest å få dem til å dra kortet først. Blir det ikke godtatt så får de dra seg ut og du er spart for masse ekstraarbeid. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Aldri opplevd. Ikke noe problem å si en betaler med kort på slutten av turen og trekke det da, mulig jeg ser ekstremt ærlig ut, eller omvendt med dere, men aldri blitt avkrevd kort før payment is due. Samme her. Syntes det hørtes rart ut at en må trekke kortet FØR turen Det står til og med på Oslo Taxi drosjene er det vel.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hvis de vil sjekke at jeg har dekning eller noe for å være sikker på at jeg ikke stikker av, gjerne for meg. Koster meg ingenting å dra kortet to ganger. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Det står til og med på Oslo Taxi drosjene er det vel.. Ikke Kristiansand drosjene Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hva er galt med dette? Har gjort det mange ganger jeg Lenke til kommentar
neb Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Oslo taxi (hvis ikke alle) bruker offline terminal. Så lenge du har Visa, visa electron, mastercard el.l. kan du ha så mye minus på kontoen din og likevel betale (med mindre kontoen er sperret da). Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 De oslo-taxiene til vår drosjesjåfør har ihvertfall online GSM-greie? Men uansett så er vel noe av poenget at man skal kunne trekke penger uansett. Visa Electron går vel ikke i drosje? Lenke til kommentar
neb Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 De oslo-taxiene til vår drosjesjåfør har ihvertfall online GSM-greie? Men uansett så er vel noe av poenget at man skal kunne trekke penger uansett. Visa Electron går vel ikke i drosje? joda, hadde det før jeg ble 18, funka i alle fall da.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 er så genialt på judas når han går inni en taxi på en holdeplats og sier hakke penger jeg men kanke bare ta ett sug da? så sier han nei også går han inni neste og sier det samme også går han inn i den tredje og sier: (husker ikke navnet men) lalalavei 45 også kjører avgårde :!: tenk deg annsiktet til de andre han sa det med sug til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå