TLZ Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Om du hørte hjernevasking vet jeg ingenting om, men fritidsproblemer kan du nok godt ha hørt. Ti år gamle jenter skal leke, ikke programmere. Jeg programerte litt som 10-åring(riktignok langt ifra dette nivået), og jeg syntes det var gøy. Og mitt intrykk var at hun syntes det hun holdt på med var gøy.... så hva er problemet? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Om du hørte hjernevasking vet jeg ingenting om, men fritidsproblemer kan du nok godt ha hørt. Ti år gamle jenter skal leke, ikke programmere. For noen er det å få lov til å programmere kjekkere enn å leke. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Bare jeg som tenker at foreldrene vil prøve å presse på jenta en "rik jobb" så hun kan forsørge familien? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Bare jeg som tenker at foreldrene vil prøve å presse på jenta en "rik jobb" så hun kan forsørge familien? Nei, er inne på tanken... Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Bare jeg som tenker at foreldrene vil prøve å presse på jenta en "rik jobb" så hun kan forsørge familien? Evnene hennes kan vel brukes til langt mer enn bare å forsørge. Er imponert over at hun kan prestere såpass mye i en alder av ti år. Har hørt om så utrolig mange flinke, unge barn i Asia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå