Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Men en 100-lap ekstra for en vare er det verdt for de yter 1000 ganger bedre service! Datakjeden? OK. en 100-lapp ekstra for en vare som koster 100 er kanskje bra.. Spøk til side.. de har da tildels betraktelig høyere priser enn mange webshops på de fleste "strategiske" varer.. og service inkluderer også kø. Den er ofte laaaang på Datakjeden.. da enkelte individer gjerne ser det som dagens sosiale tilstelning å kjøpe hw i butikken der (Jeg sikter til butikken på Stovner-senteret). Men OK.. det er hyggelige folk i butikken.. Nå gjaldt denne tråden Netshop Oslo da.. for de som ikke har fått med seg det.. Der er både service, lokaler...varene og ikke minst prisene.. tiltalende.. Endret 7. september 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 For de som ikke er velsignet med bil kan man ta buss nr.22 som går fra Majorstua og stanser i....jo nemlig;Stanseveien:) Ja, og da bør man helst ha med seg lesestoff og noe musikk for denne bussen bruker minst 40 min. fra majorstua. Og ellers går den kun i rushtida på hverdager. Når det er sagt, kan man også ta 25-bussen som stopper under Østre Aker vei. Ikke at den bruker noe kortere tid hvis man kommer fra vest Ellers så jeg at 79-bussen stopper på samme sted. Siden jeg også ikke er velsignet med bil har jeg valgt å ta toget til Grorud. Ble noe forvirra over at man måtte krysse en motorvei, men etter litt veiledning fra en kamerat fant jeg ut at hvis man går under Østre Aker vei (godt trafikkert motorvei), og følger denne videre mot netshop så er det ingen vits å stikke innom Stanseveien. Man bare hopper over et 50cm gjerde straks man ser det svære banneret som det står NetShop på Sparer masse tid på det. Lokalet virket veldig ålreit, men betjeningen noe ung og nølende sist jeg var der Jaja, det går seg sikkert til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå