Gå til innhold

Netshop Oslo, når åpnes butikken?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Bra tiltak trådstarter...

Har lurt på "subject" selv en tid...

Som "ex grorud(nordtvet)-gutt" er jeg jo lokalkjent..og kjører forbi der hver dag til jobb (dersom jeg velger den ruta).

Det som er "kjekt" er å kunne hente varer selv.. og slippe frakt..

Har jo benyttet Pyton.no en del..bl.a. pga. slik mulighet (og gode priser/god service).

Jeg vil heller at man evt. øker prisene *bittelitt* og dropper gebyrer...

Slikt blir jeg irritert av når jeg "lissom-shopper" i div. nettbutikker (f.eks. sgh.no) og ser at de tildels gode prisene mer enn oppveies av frakt/gebyr..

Det er vel kun de "to store".. Komplett/PS-Data som har lav frakt (rundt kr.70 for "vanlige" pakker) når man betaler med kort..

Microplex o.a. kan vel ikke få så gode avtaler med Posten mht. frakt.. De små blir jo litt "skaedlidende" med hensyn til konkurranse på pris i så måte..

Man "kansellerer" jo ordren når man ser at frakt/gebyr utgjør for stor utgift..og det er derfor prisverdig at noen aktører kan tilby henting til de som bor i nærheten/eller ligger i "kjørerute".. :thumbup:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til han som sa at det ikke akkurat var noen Elkjøp-størrelse på butikken; 450kvm er ca 20,5 * 22 meter, så det er jo relativt stort, men i forhold til f.eks Lørenskog på nesten 3000kvm er det klart det blir lite.

Det spørs hva du sammenligner det med... Netshop har jo ikke som mål å utstille 200 TV'er og 400 hvitevarer... de tar mye plass.

Lenke til kommentar
De skal Åpne til førstkommende mandag og skal holde til i stanseveien.

Jau, kjører forbi der stort sett hvre dag jeg og nå henger den "åpner 29 august" på forsiden. :) Skal ta med tur innom for titte i allefall etter at de åpner, rekker vel ikke på åpningsdagen, men skal innom i en av de 2 først ukene i allefall.

Lenke til kommentar

Var hos Netshop i Oslo i dag og kjøpte 250 giggern til Seagate som er på tilbud. Betalte akkurat det den koster på nettet, ingen gebyrer, alt gikk effektivt for seg. Varen fikk jeg rett i hånden. Flott utstillingslokale og hyggelig personale. Anbefales.

Lenke til kommentar

Ikke så mye på lager der ennå, vet ikke om de skal ha så veldig mye på lager, men når jeg bestilte en vare der som var på lager i sandefjord, så bestillte de den på kvelden og jeg hadde varen dagen etter!

Så noen lang ventetid ble det jo ikke uansett! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Ja.. da var første handel unnagjort..

Særlig pent gjort å lage ett slikt "showroom" for en hw-junkie.. sæærlig..

Ja.. måtte selvsagt bestille et kabinett.. ett PSU..etc.. når jeg først var der og så de fristende varene bare stå der og rope på "far".

Huff.. må vel legge meg inn på avvenning.. :p

Lenke til kommentar
Ekspedisjonsgebyr... Vil tippe at det kommer til å være det. De må jo tjene litt siden de må leie lokal, og det fører til ekstra utgifter.

Ekspedisjonsgebyr for å handle i en butikk.......? Den var ny. Vel nesten, da. Smartclub har gjort det. Men er det noen som har hørt om andre som tar gebyr i tillegg til prisen når du handler?

Lenke til kommentar
Ekspedisjonsgebyr for å handle i en butikk.......? Den var ny. Vel nesten, da. Smartclub har gjort det. Men er det noen som har hørt om andre som tar gebyr i tillegg til prisen når du handler?

Nja, teknisk sett så gjør Datakjeden det... De er på en måte Komplett sin butikk, du finner liksom ikke billigere pris hos datakjeden enn komplett...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Ekspedisjonsgebyr for å handle i en butikk.......?  Den var ny. Vel nesten, da. Smartclub har gjort det. Men er det noen som har hørt om andre som tar gebyr i tillegg til prisen når du handler?

Nja, teknisk sett så gjør Datakjeden det... De er på en måte Komplett sin butikk, du finner liksom ikke billigere pris hos datakjeden enn komplett...

"Teknisk sett".. ekspedisjonsgebyr er det ikke ihvertfall.. heller en annen kalkyle for å dekke leie av lokaler.. og ansatte i butikken.

Prisene er jo jevnt over betraktelig høyere enn Komplett..

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Ekspedisjonsgebyr for å handle i en butikk.......?  Den var ny. Vel nesten, da. Smartclub har gjort det. Men er det noen som har hørt om andre som tar gebyr i tillegg til prisen når du handler?

"Teknisk sett".. ekspedisjonsgebyr er det ikke ihertfall.. heller en annen kalkyle for å dekke leie av lokaler.. og ansatte i butikken.

Prisene er jo jevnt over betraktelig høyere enn Komplett..

Men en 100-lap ekstra for en vare er det verdt for de yter 1000 ganger bedre service!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...