SineTwo Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Howdy! Står her på http://www.netshop.no/cust/netshop_oslo/ne...lo_juli2005.htm at netshop skal snart åpne opp et nokså stort showroom. Men det står ikke når (dvs dato) - så spørsmålet er egentlig; Når åpnes netshop butikken? Eller holder de allerede åpent? Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Ser det er mange som lurer på dette. Kanskje noen skulle påta seg oppgaven å: 1) ringe netshop 2) spørre om når butikken åpnes 3) poste svaret her Endret 8. august 2005 av tomahg Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 jaja, nå er det for sent jeg søkte etter inlegg om "netshop oslo" - men kan desverre ikke noe for at hw.no forumsøket suxx0r Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Snakket med dagligleder. Men fikk ikke konkret svar. Han sa " åpner på slutten av august". Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Sikkert siste uka i August, men det kommer nok info opp når de vet det sikkert... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 hmm..dette visste jeg ikke noe om, høres utrolig bra og spennende ut.. Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Er det noen som vet hvor mye som blir utstilt i lokalene ? F.eks. hvis du er på jakt etter en bærbar pc. Vil stort sett alle bærbare pc'er bli utstilt slik at man kan sammenligne på stedet ? Kjørte forbi åstedet i Oslo og det er ingen "Elkjøp stormarked" størrelse på lokalene. Lenke til kommentar
hainz Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hvis man ser på bildet nede til høyre, står det: "Åpner 1.august." Lenke til kommentar
Magnus Lie Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hvis man ser på bildet nede til høyre, står det: "Åpner 1.august." Det står "... i august", ikke "... 1. august" Mvh. Magnus Lie Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Er det noen som vet hvor mye som blir utstilt i lokalene ?F.eks. hvis du er på jakt etter en bærbar pc. Vil stort sett alle bærbare pc'er bli utstilt slik at man kan sammenligne på stedet ? Kjørte forbi åstedet i Oslo og det er ingen "Elkjøp stormarked" størrelse på lokalene. Lokalet er ganske stort. Det er lokal på første etasje, kontor i den 2 og lageret på sin egen etasje. Har nok plass til en del ting. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Blir spennende å se hvordan det blir i allefall. Jeg skal i allefall ta meg en tur innom en gang etter åpning. Uannsett om det blir kjøp eller ei. Men brude jo teste kjøpe prosedyren deer da. hehe Synes at Netshop gjør noe smart her jeg, for komplett er de eneste som har vært innpå noe slikt tror jeg med Datakjeden butikkene som er skilt ut fra Komplett ASA (vet at Komplett ASA eier litt av Datakjeden.no enda, men ikke majoritet). Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Er ganske sikker på at de blir å åpne kl 10 på hverdager, 9 lørdager Lenke til kommentar
czr Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Har på følelsen av at økonomien min blir merkbart svekket etter at denne plassen åpner Men jeg gleder meg som en unge!! Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Kult, dette var en hyggelig overraskelse. Plassert litt ut i gokk for min del, men sikkert verdt et besøk Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ta toget fra oslo s til grorud. Hvis du krysser motorveien, tar det rundt 5 min å gå derfra. Men da bør du håpe på lite trafikk. Ellers må man over en gangbro, og du kan minst legge til 10 min gå tid. Den ligger like ved motorveien Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Netshop varehenting ble åpnet i dag(15.08) og i morgen skal det bli åpnet en side for dette stedet på netshop.no! Edit: Showrommet blir åpnet 29.8. Endret 15. august 2005 av espeneppi Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Gode nyheter Edit: Så syns at man ikke kan hente 7800gt kortet som er på ukenstilbud. Det står at det er kun på nettet man kan få tilbudsvarene... Endret 15. august 2005 av samye83 Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Fint å slippe frakta, men lurer på om det kommer til å bli no gebyr. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ekspedisjonsgebyr... Vil tippe at det kommer til å være det. De må jo tjene litt siden de må leie lokal, og det fører til ekstra utgifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå