tacomodo Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 I stedet for å stenge tråder øst og vest fordi dere mener det er "tellertråder", kan dere ikke heller skru av at antall innlegg vises på brukere og se om det hjelper? Hva er vitsen med antall innlegg counteren uansett? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Grunnen til at man stenger slike telletråder, er rett og slett fordi de som oftest ikke har noe for seg allikevel. Spør man for eksempel i en tråd: Hva er ditt favorittspill? Svarer de fleste: Need for Speed Underground, for eksempel. Uten noen begrunnelse på hvorfor, dette er slikt få husker. Svarer man derimot at: Need For Speed er best, fordi... med en god og fyldig begrunnelse da, husker man det mye bedre, og folk kan få gode tips til hva de for eksempel skal kjøpe ! Telletråder kan egentlig kalles "glemmetråder". Da man ikke husker stort av innholdet 10 sekunder etterpå. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Jeg lurer på hvorfor noen "alt om <navn på spill>" tråder blir stengt og andre blir ikke stengt. Er det bare for å plage brukerene slik at de skal slutte å diskutere? Edit: Og hvorfor i alle dager skal man ha en "post count"? Er det en slags penisforlenger for nerder? Mange forum fungerer uten "post count" så jeg ser ikke hvorfor hw.no forumene kan fungere uten! Endret 9. august 2005 av toeblast Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Flyttes fra tilbakemeldinger om gamer.no til tilbakemldinger om forumet. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Jaja, skal vel være glad den ikke ble stengt... Men, hva med en tilbakemelding på tilbakemeldingen min? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Postcount er unødvendlig, men å fjerne den løser neppe noe problem. Det er fortsatt telletråder. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 QUOTE (SirMaximus @ 11/08/2005 : 01:52) Postcount er unødvendlig, men å fjerne den løser neppe noe problem. Det er fortsatt telletråder. Såvidt jeg forstår er telletråder tråder hvor folk skal boost'e post counten sin. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 QUOTE (tacomodo @ 28/08/2005 : 20:08) Såvidt jeg forstår er telletråder tråder hvor folk skal boost'e post counten sin. Jo, men de skal jo egentlig ikke finnes iom. at postetellingen er deaktivert i OT-forumet. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 QUOTE (tacomodo @ 28/08/2005 : 21:08) QUOTE (SirMaximus @ 11/08/2005 : 01:52) Postcount er unødvendlig, men å fjerne den løser neppe noe problem. Det er fortsatt telletråder. Såvidt jeg forstår er telletråder tråder hvor folk skal boost'e post counten sin. Hvis du ser mitt forrige innlegg i denne tråden, kan du kanskje forstå det. Jeg har absolutt ingen glede/nytte av at du sier: Jeg liker #Spillnavn# Og ingenting mer. Den gleden/nytten vil hvertfall ikke vare særlig lenge. Skriver du derimot mer om det, hvorfor du liker det osv. Er det mer sannsynlig at forumet/andre brukere vil ha nytte for det. Når det gjelder postcount ser jeg gjerne at den blir "gjemt" (under profilen), men å fjerne den trenger vi ikke. For de fleste vil ikke ta seg bryet med å trykke på brukernavnet for å finne ut postcounten til personene.... Slik er internett, jo mindre trykking, desto bedre er det.. . Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 QUOTE (The Strategy-player @ 28/08/2005 : 20:58) For de fleste vil ikke ta seg bryet med å trykke på brukernavnet for å finne ut postcounten til personene.... Slik er internett, jo mindre trykking, desto bedre er det.. . Mer trykking = lavere brukervennlighet. Så lenge det ikke er plassmangel under avataren i feltet til venstre er det ingen grunn til å fjerne noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg