zOu|_ Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Skal ha meg ny rigg med vannkjøling og lurer rett og slett på om det er plass til et fullstendig vannkjølingssett(cpu, chipsett, skjermkort) i et LianLi fulltower, eller må man opp et hakk til servertowerene? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Legg merke til at Lian Li blir kalt fulltower i Norge, mens i tester i utlandet blir de kalt romslige midi-tower. Følgelig er et Lian Li fulltower mye mindre enn f.eks. et Chieftec fulltower. De fleste merker har 6 brønner for montering av dvd,cd,cdrw osv, mens Lian Li har kun 4. 3 stk er standard i midi-tower. Lenke til kommentar
cyberklad Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 ja det er plass. De har fåt pakka in et fult kjøle sett i et pc30 kabinett i fra lian li. Jeg husker ikke hvor jeg så den artikkelen der, mendt kan ha vert på hard ocp. Det er i alle fall mulig. krever bare at en tenker litt over hvor man setter ting. I et full tower skulle det vere god plass til sakene. Lenke til kommentar
zOu|_ Skrevet 8. august 2002 Forfatter Del Skrevet 8. august 2002 Najs, godt å høre:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå