Drizt Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hei. har fått lastet ned nyeste versjon av Directx9. Men når jeg skal installere får jeg bare denne beskjeden. "A cabinet file necessary for installation cannot be trusted." Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Gforce Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Hvilken nesttside lastet du ned direct9x fra ? Edit: hvilket Antivirus program bruker du ? Endret 8. august 2005 av Gforce Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Hei. Bruker trend micro. directx9 er lastet ned fra en seriøs nettside. Husker ikke navnet. Endret 8. august 2005 av Drizt Lenke til kommentar
Gforce Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) ett raskt søk på google så finner man ut litt av hvert http://channels.lockergnome.com/it/archive...usted_why.phtml Endret 8. august 2005 av Gforce Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Tusen takk. Google er jo fantastisk Lenke til kommentar
Gforce Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Er GENIALT med google... Edit: Si fra hvis guiden på linken jeg sendte hjalp Endret 8. august 2005 av Gforce Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Er GENIALT med google... Edit: Si fra hvis guiden på linken jeg sendte hjalp Har prøvd å ta kryptografiservicen på automatisk, men det hjalp ikke. Visstnok så er det en sikkerhetssperre i windows som gjør det vanskelig å oppdatere directx i enekelte tilfeller. Oppdaterer bare til SP2, selv om mange har hatt problemer med denne, så tror jeg svaret ligger der. Enten det eller så blir det bare en clean install av XP. (har lekt litt med registeret tidligere ) Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Kjør verktøyet dxdiag. Start >Kjør >skriv 'dxdiag' så >Enter. Sjekk alle fanearkene, og se spesielt på 'Merknadsfeltet'. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå