Øyboer Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Når jeg klokker min p4 prescott fra 3.0 til 3.6, hva har det å si når det gjelder levetiden da? blir den drastisk redusert? Endret 8. august 2005 av supreme_being Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Så lenge du ikkje holder ein farlig høg temp er det lite sansynlig at levetiden blir noe serlig kortere ! Lenke til kommentar
tbend Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Spørs hvor lenge du skal ha cpuen da... Skal du ha den i 10år ville jeg ha kjørt på 3ghz.. skal den derimot vare 4 - 5 år er det bare å gi gass! Lenke til kommentar
Øyboer Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Spørs hvor lenge du skal ha cpuen da... Skal du ha den i 10år ville jeg ha kjørt på 3ghz.. skal den derimot vare 4 - 5 år er det bare å gi gass! holder den virkelig så lenge som 5 år når jeg kjører på med klokking? uansett, om 5 år har jeg kjøpt meg en mye bedre processor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå