IronWire Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Det har seg slik at jeg dimmet fra sjøforsvaret i dag! Men i all hasten med å komme meg hjem glemte jeg helt å spørre om når jeg får dimmepengene mine... Er det slik at de kommer rundt den dagen du dimmer, selv om du skoledimmer noen uker før de 12 månedene har gått eller får du dem ett år etter innrykk uansett? Noen som har dimmet i det siste som husker? Lenke til kommentar
sim Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Jeg dimmet 23. Juni, fikk pengene 16. Juli. Egentlig skal du vel få de på neste lønning, men det tar ofte lengre tid pga. behandling av TS-er osv. Får du 16500 ? Hvis du får det, så er du en dust! Endret 8. august 2005 av sim Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Får nok ikke det du... Skal vel egentlig ha 15k men jeg søkte jo om skoledimming selv så da går det vel etter den faste satsen på noen og førti kroner per dag? Skal bli gøy å svi av pengene på ny maskin Lenke til kommentar
sim Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Alle som dimmer etter 1. Juli skal få 16.500. Lucky bastards. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg dimmet 21juli og fikk dimmepengene pluss siste lønning 28 juli! Skulle vert inne til fredag 29 juli siden dette er siste virkedag før 30 som er lønningsdagen. Og alle som dimmiterte etter 1 juli får/fikk 1 500,- mer i dimmegodtgjørelse. Enten du førtidsdimmiterer eller dimmiterer offisielt. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Å bli utskrevet av militæret. Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Dette høres veldig bra ut! Jeg slipper altså å vente til slutten av september og jeg får mer penger! Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg dimmer 7. januar 08, har fått meg en leilighet som jeg skal betale depositum for så fort som mulig, kan jeg kreve å få pengene senest 8. januar, evt. søke om å få det litt før? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Du kan ikke kreve, men tror ikke det hjelper å søke eller.. Vi fikk beskjed om at vi pent måtte vente, hjalp ikke å ringe og mase på noen.. Sikkert 1000 andre soldater som dimmer samtidlig med deg, kjett om alle skulle ha fått utbetalt på den datoen de ville Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Alle som dimmer etter 1. Juli skal få 16.500. Lucky bastards. Jeg hadde glatt betalt 16.500 for å slippe Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Merk at denne tråden har blitt bumpet De som dimmer sommern08 får 25000,- Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Du kan ikke kreve, men tror ikke det hjelper å søke eller.. Vi fikk beskjed om at vi pent måtte vente, hjalp ikke å ringe og mase på noen.. Sikkert 1000 andre soldater som dimmer samtidlig med deg, kjett om alle skulle ha fått utbetalt på den datoen de ville Hvor lang tid tok det før du fikk pengene da? Altså dager etter dimmedato.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg har ikke dimmet enda da ;P Men fikk beskjed, siden folk maser om å få på forskudd, eller få de dagen etter de dimmer, fordi de må betale ferieturer osv.. Var styrt sentralt, så måtte bare vente fikk vi beskjed om.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå