Nobrains Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Alle filmene mine (de jeg har prøvd til nå) har mistet farge ellerno...de er veldig matt , det ser ut som et slags layer ellerno er tatt av. Jeg har ikke installert noe programvare som jeg skulle tro har gjort dette og jeg har heller ikke lekt med noen instillinger. Det er jo bare og krysse av en instilling et eller annet sted tror jeg... Jeg har bare brukt en codec pack og ikke mange forskjellig...det hjelper ikke og uninstalle codec fra add remove programs. Med en gang jeg installerer igjen har jeg samme feilen... så om noen skjønner hva som har skjedd hos meg kan de gi meg et hint ? edit: Det begynnte og skje med VLC player først...så reinstallerte jeg klitecodec pack og da fikk jeg det på vanlig media player også. Det hjelper ikke og slette vlc og alle codec ting jeg har...for og så reinstallre det. Jeg gidder ikke formatere for en teit feil som dette...men jeg kan ikke se filmer sånn som de er nå.... bildet har mistet farge og kontrast...+++ hjelp Endret 9. august 2005 av Nobrains Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Jeg fant en ting som fikset det i VLC prefrences... settings - prefrences - video - (kryss av advanced boksen) - "overlay video output" hvis jeg krysser den vekk så fungerer det...men med en gang jeg restarter VLC så er den på igjen...jeg kan ikke finne noen slik instilling på media player classic eller ffdshow codecen.... ....det må vel være noen andre som har fått dette problemet før Endret 9. august 2005 av Nobrains Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg hadde et lignende problem, men da var det nvidia driveren som la et layer (som var helt fucka) over filmene... såg lite pent ut. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hater å si det, men søk! I codec kategorien er det 2-3 andre tråder nylig startet som omhandler akkurat det samme. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=452350 f.eks Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Eller man kan leke seg litt rundt før man spørr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå