Ueland Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hvor skrev du det? Du trenger ikke studiekompetanse nei, men da kan du ikke begynne før de fleste andre er ferdige..(rundt 25år).. Tja.. GK , VK1 , VK2 , Fagbrev (kan taes rett etter VK2).. Med andre ord er du 19 og kan starte på høyskole.. Hvis alt klaffer iallefall. Hvis ikke så blir det 1.5års læretid.. Kan du ikke regne ueland? Du er 20 så kan du starte på høyskolen faktisk Jeg er nå 19, har tatt fagbrev, gk og vk I (enkelte heldigfolk begynner et år for tidlig på skolen dog) Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) om en har mangen timer fravær på allmenn så gjør det jo ingenting så lenge en får karakter i faget, har en derimot 50 timer fravær og søker lærlingplass havner en ikkje langt fremme i køa. ser iallefall ingen grunn til at yrkesfag skal bli "sett ned på", det er snakk om skolegang, vist folk tror de er heva over andre, fordi de kan litt meir norsk og samfunnsfag har de iallefall ett alvorlig personlighetsproblem. Endret 9. august 2005 av Hypsilofodonten Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hvor skrev du det? Du trenger ikke studiekompetanse nei, men da kan du ikke begynne før de fleste andre er ferdige..(rundt 25år).. Tja.. GK , VK1 , VK2 , Fagbrev (kan taes rett etter VK2).. Med andre ord er du 19 og kan starte på høyskole.. Hvis alt klaffer iallefall. Hvis ikke så blir det 1.5års læretid.. Kan du ikke regne ueland? Du er 20 så kan du starte på høyskolen faktisk Jeg er nå 19, har tatt fagbrev, gk og vk I (enkelte heldigfolk begynner et år for tidlig på skolen dog) Du har IKT fagbrev.. Det teller liksom ikke (Hvor ofte får man jobb som det? Dårlig med statistikk og man belønner heller ikke de som jobber og tenker kun på andre ting når man skal bestemme slike ting).. Vi i norge er alt for opptatt av "alle skal ha det likt". Fuck that! La folk få lønn etter arbeid.. Meld deg ut av fagforeningen og få høyere lønn! En arbeidsgiver vil sikkert betale deg en god slump også hvis du ikke er fagorganisert siden du er lettere å bli kvitt og vil ikke streike.. Vet om mange som ansetter folk som heller vil ansette folk utenfor fagforeningen.. Uansett så er jeg ganske enig med deg ,men Yvei er noe som jeg liker veldig godt. Det sammen med teknisk fagskole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå