llisle39 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Under oppgave behandling, (ctrl, Alt del greiene) vises det at explorer ligger på 28 mb. Skal ikke dette ligge på rundt 14mb? sliter med fps drop, pcen startes på nytt helt uten videre og treg start av windows. Bruker nesten 2 min i åpningsvinduet der det er helt svart med windows logo og den greien som går fram og tilbake viss dere skjønner hva jeg mener har dette noe med at hardisken begynner å bli full? finner nemlig ikke virus, spy/adaware på pcen- bruker 168/195GB på den ene partisjonen. noen som har hatt samme problem før og evt vet hva som kan være feil ? pcen er helt ny og den er ikke treg når jeg først har kommet inn i windows *os: Windows XP Professional, Service Pack 2 (5.1 - 2600) :: cpu: AMD Athlon 64 Processor 3200+ (2009MHz(0%Load)) :: mem: 421/1024MB (41.11%) :: gfx: NVIDIA GeForce 6600 GT (1280x1024 32bit 60Hz) [bare koppet fra irc gidder ikke å skrive] Håper noen kan svare meg på dette Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hvor mye er page filen din på? Har du av en eller annen grunn satt denne urimelig lav? Det -kan- hende det er en mulig årsak, sjekk dette. Kjør også en defragment av boot-sektor / page file / og MTU size. Lenge siden du har formatert forresten, kanskje det hjelper med en fresh install Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå