Bandidos-Pelle Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 OK, søsteren skal flytte til Skottland, og hun vil ha med seg en bærbar PC, og hun har gitt meg oppdraget. Jeg overfører herved oppdraget til dere. Hun er ikke den meste tekniske på denne jord, og har helt middels kunnskap innenfor PC. Hvis PC-en klikker, så har hun hørt om CTRL+ALT+DELETE, for eksempel. Kriterier: Liten og nett. "Lett" å ta med rundt, i og med at hun er mye på farten. Gjerne en rimelig pris. Må medfølge Excel osv, men jeg regner med at det er standard på alle pakke-PCer. Noen gode idéer? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Blodslitet undrer mange personer. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 ta denne for eksemoel den veier bare 2,2 kg og har det man trenger til alt utenom de krevende spilla. på nettsia her er det bare og legge till det du vil ha også programvare så ser du hva du ender opp i pris. http://www.zepto.no/Default.aspx?page=Conf...d=P4soVAsbfE0Rg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå