Gå til innhold

Kommer ikke i gang med 750i

Anbefalte innlegg

Har akkurat pakket ut denne telefonen, og jeg kommer ikke på nett med den, står at den søker etter operatør. Skal det ikke bare være å sette inn sim kortet fra den gamle telefonen? Har prøvd med sim kort fra en annen mobil også og det samme skjedde. En annen ting er at den har gått i lås flere ganger når jeg starter den opp, må da restarte ved å ta ut batteriet. Noen som vet svar?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Send den inn der du kjøpte den, og forlang en helt ny med siste software installert.

Det er ikke mulig å oppdatere telefonene som tenkt på nettet. Tjenesten funker ikke, har ikke virket i flere uker, og Sonyericsson driter i alt som heter support.

Du har nok tlf. med softwarefeil.

Jeg har vært i kontakt med omtrent halve verden i de siste to ukene, uten å få ordnet min.

Sonyericsson support har ikke begrep, og følger ikke opp kundene sine som de bør.

Lenke til kommentar

Jeg har nå sendt inn telefonen igjen til Netshop og bedt om en ny. Den lokale forhandleren her i byen klarte heller ikke å oppdatere softwaren. Synes det er ganske utrolig at man sender ut varer som ikke virker. Det vil si alt virket, kamera, radio alt. Bortsett fra at det ikke gikk å ringe med den! Jeg burde heller ha kjøpt en kontantkorttelefon til 500, de virker mye mer solide.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Jeg forlangte å få en ny telefon tilbake, men Netshop sendte den til service og jeg ble uten telefon. Etter 3 uker fikk jeg beskjed om at den ikke lot seg oppdatere, det var en fransk modell og de skulle sende meg en ny. Ny telefon fikk jeg...også den var fransk. Netshop la seg flat og jeg fikk heve kjøpet. Har hatt litt for mye tull med denne telefonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...