Nidhogg Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Deep Purple kanskje? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Stemmer det ja. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 en type narkotika dette her: Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 peter pan speedrock? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 peter pan speedrock? 5005126[/snapback] faen hvor lett dere tar mine rebuser da Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) user posted image :/ Få noen virkende bilder kanskje Endret 14. oktober 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 user posted image :/Få noen virkende bilder kanskje 5005212[/snapback] you suck. Am3k:Siden nettsteder ikke er helt glade i at vi "låner" bildene deres hender det at en får opp noe helt annet enn det som er ment. Dette kan som oftest ordnes ved å slå av referrer logging. * For å slå av i Opera:Tools->Preferences->Privacy fjern haken ved "Enable referrer logging" * For å slå av i Firefox:Last ned web developer toolbar og gå til Disable -> Disable Referrer Logging * En lettere metode for å disable referrer logging i Firefox og Mozilla er å skrive "about:config" i adressefeltet, finne variabelen "network.http.sendRefererHeader" og sette verdien til null ved å dobbeltklikke på den. (fra o-haavard) Etter hva jeg vet finnes ikke denne muligheten i Internet Explorer uten bruk av tredjeparts programvare. Last heller ned en av alternativene over Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 ja ok,, ingen vits å bli sur Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 user posted image :/Få noen virkende bilder kanskje 5005212[/snapback] you suck. Am3k:Siden nettsteder ikke er helt glade i at vi "låner" bildene deres hender det at en får opp noe helt annet enn det som er ment. Dette kan som oftest ordnes ved å slå av referrer logging. * For å slå av i Opera:Tools->Preferences->Privacy fjern haken ved "Enable referrer logging" * For å slå av i Firefox:Last ned web developer toolbar og gå til Disable -> Disable Referrer Logging * En lettere metode for å disable referrer logging i Firefox og Mozilla er å skrive "about:config" i adressefeltet, finne variabelen "network.http.sendRefererHeader" og sette verdien til null ved å dobbeltklikke på den. (fra o-haavard) Etter hva jeg vet finnes ikke denne muligheten i Internet Explorer uten bruk av tredjeparts programvare. Last heller ned en av alternativene over 5005233[/snapback] hmm....jeg har prøvd med Opera og IE no... tror AssKicR har rett Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Har du gjort det som står i qouten i Opera Nidhogg? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Har du gjort det som står i qouten 5005272[/snapback] Jepp jeg har gjort det.. Da viste Dassen seg.. men den hesteskomagneten i fyste der kommer ikke hverken i opera, ff eller ie. men den kommer hvis jeg surfer til den.. kanskje fordi det er en webside og ikke et bilde? Bilde redirecter automatisk til http://gallery.hd.org/_c/natural-science/h...gs-AHD.jpg.html Denne derimot Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Det er visst en side, men jeg ser begge bildene perfekt i FF. Jeg har gjort det som står om firefox (det siste alternativet) For folk med problemer: Endret 14. oktober 2005 av skate4life Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Det er visst en side, men jeg ser begge bildene perfekt i FF. Jeg har gjort det som står om firefox (det siste alternativet) 5005301[/snapback] Jeg har og gjort den samme, men ser bare dassen.. Kan artisten du vil frem til være "Magneto" ? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 hmmm... Nei det er ikke Magneto. Har ikke noe med en magnet å gjøre. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Hmm.. Jeg har aldri fjernet referrer logging i opera, og jeg har så godt som aldri hatt problemer med å se hotlinkede bilder.. *prøve ut forumet og se hva slags tekst som står dersom jeg redigerer* Endret 14. oktober 2005 av KaYcH Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Kan det være: Lucky Dube Siden hestesko betyr lykke og dube ligner på tube som blandt annet er slang for toalett :/ Endret 14. oktober 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Det kan det ikke være Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Det kan det ikke være 5005431[/snapback] Neivell da, prøvde iallefall Finner ingenting på hestesko iallefall Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Har ikke noe med hestesko å gjøre, men formen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå