Πεισιθάνατος Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Denne burde ikke være så vanskelig.. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Gothic Angel? Ikke helt.. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Goth Angel? Dessverre! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Dark Angel? Ikke det heller, nei. Det er litt vanskelig å gi hint som ikke røper rebusen, men jeg kan si så mye som at det første ordet jeg er ute etter var litt vanskelig å finne et passende bilde til. Det er ikke sikkert at det kommer så godt fram av bildet. Bandet har et navn på to ord. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Decadent Angel? Endret 9. oktober 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Nei, ikke de englene heller. Jeg trenger vel ikke å si at det er et metallband? Bandet er fra USA. Death Angel er det nærmeste hittil.. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Morbid Angel? T3h winn4r is j00! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Jeg tenkte på det bandetnavnet, men synes ikke den gothen var så morbid at det gjorde noe. Bilde av noe sår, blodgørr ol. hadde passet bedre IMO. Endret 9. oktober 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg tenkte på det bandetnavnet, men synes ikke den gothen var så morbid at det gjorde noe. Bilde av noe sår, blodgørr ol. hadde passet bedre IMO. Ja, mulig det. Jeg tenkte mest på gothere generelt, jeg. Og spesielt på Anorexia Nervosa-saken, hehe. De gotherne så heller ikke spesielt morbide ut. Jeg prøvde også å unngå å poste støtende bilder. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Nei. Tenk heller på hva han er. Kanskje litt vanskelig men beste bilde jeg fant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå