Lars-H Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) skulle til å endre på bilde så det ikke sto der, men rakk ikke før du svarte Yellowcard ja.. din tur.. Endret 8. oktober 2005 av Lar5 Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Får se om dere klarer denne, da: Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Angel Beast? Nei! Egentlig vil jeg bare ha et bandnavn som refererer til ett av bildene. Det spiller ingen rolle hvilket, men begge bildene må være med for at man skal skjønne hva det er man skal se på. En engel i forhold til en demon eller en demon i forhold til en engel.. det blir akkurat det samme. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Arch Nemisis eller Arch Enemy? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Arch Nemisis eller Arch Enemy? Arch Enemy, ja, men prøv å gjette bare en gang per post. Det blir litt dumt om man skal kunne poste en liste med gjetninger Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Arch Nemisis eller Arch Enemy? Arch Enemy, ja, men prøv å gjette bare en gang per post. Det blir litt dumt om man skal kunne poste en liste med gjetninger japp.....var bare litt usikker der... min tur: hint til første bilde: tenk utenfor boksen Endret 9. oktober 2005 av Nidhogg Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Backstreet Girls? Riktig.... note to self: slutt å lag rebusene så JÆVLA lette Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Nidhogg: Tror den kunne vært vanskelig hvis du ikke hadde hatt med det hintet. Ny rebus: Endret 9. oktober 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Svenske Midnight Sun? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Kite er vel et råkkeband om jeg ikke tar helt feil...men om det er det du er ute etter vet jeg ikke Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Den Kite'n som var det var der tilfeldig på bildet, skafe4life har i hvertfall funnet ut hva det handler om selv om han bommet fulstending på selve bandnavnet. Endret 9. oktober 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 The Sun? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Nope. Hint: Hva er det som skjer med solen på bildet? Endret 9. oktober 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Solefald? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå