Acrid Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 Selvsagt og jeg skal på konsert med de ganske så snart. :--D Hmf...jeg vil bli meeeed!! Vader og Rotting Christ på en og samme kveld. Teite jobben. Bleh. Moffedille: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 The Almighty Punchdrunk Forresten, ikke glem Anorexia Nervosa \m/ Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 Ikke så stor fan av de egentlig. Svaret er seff rett. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 Ikke så stor fan av de egentlig. Det fatter jeg rett og slett ikke. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 16. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Selvsagt og jeg skal på konsert med de ganske så snart. :--D Jeg skulle kjøpe billetter, men så var det faenmeg en gudsforpult aldersgrense på den konserten og.. enda det i utgangspunktet ikke er noe drikkested som Rockefeller.. En slik kombinasjon kommer ikke til Norge en gang til. Hater de jævla gudsforpulte aldersgrensene. (og nei, jeg kunne ikke ha jukset på alderen. Jeg har ikke så tykt skjegg enda, og dessuten er jeg ganske lav.) Edit: Og hvis det bildet er en rebus, LarsP, vil jeg tippe Vader. Endret 16. september 2005 av KaYcH Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 KaYcH: Aldersgrensen er der for å gjøre begivenheten best mulig for flertallet, dvs de som er over 20 år. Jeg liker ikke å dra på konsert med "småunger". Og nevnte noen ordene "alle rettigheter"? Og ja, det var Vader. =) Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 16. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 Vel, vi "småunger" liker fortsatt musikken, og ikke alle er mallcore-kiddies, gothere eller punkere... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Mørkjegjemsel? Jeg hater også aldersgrenser, men jeg er så og si sikker på at jeg kommer til å elske dem når jeg kommer over dem selv. Var på SOAD konsert, den var jo knall den... men fy faen så irriterende småungene var! Endret 16. september 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 Yersinia Pestis? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 16. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 1349? Teh winnar is joo! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 (endret) six feet under Endret 16. september 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 six feet under korrekt. proceed Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 ny: Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 Ikke så stor fan av de egentlig. Det fatter jeg rett og slett ikke. Hehe, litt dårlig ordvalg av meg der. Det jeg mente var at jeg syns de er ganske bra, men ikke SÅ bra. Har et par skiver av dem faktisk. New Obscurantis Order er litt kos. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 Dimmu Borgir? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 Glint: mottatt Nissen: tower of power? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 Nissen: tower of power? neh. Tror dere misforstår litt. At Tyholttårnet er i bakgrunnen var bare for moro skyld ;--P Lenke til kommentar
XimeN Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 sky forest?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå