Πεισιθάνατος Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Jeg har oppdatert første post litt. Nye påfunn og beskjeder vil stå der. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Da slenger jeg ut et bilde Hint 1: Fra Sverige Hint 2: Göteborg In Flames. Siden jeg er sikker på svaret så poster jeg ny oppgave. Denne burde dere klare lett. Endret 9. august 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) tool =D dersom det er riktig kan dere bryne dere på denne; Endret 9. august 2005 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 niks det er et veldig kjent rockeband fra 80-tallet.. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) cornershop hvis det stemmer, er dette den nye; + + Endret 9. august 2005 av Sondre^^ Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Neutral Milk Hotel faktisk Endret 9. august 2005 av EivindO Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 temmelig enkel kanskje... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Her hadde vi jaggu gått litt videre ja. Svaret på min var uansett Yes, hvis noen skulle lure. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Cornershop var også riktig...hvis noen lurte på det.. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Jeg tror du må komme med hint, EvindO. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hvorfor må man ha det så travelt? Det blir bare kaos når folk poster bilder i hytt og gevær. Ta f.eks bildequiz'n under film/tv. Den fungerer strålende. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hvorfor må man ha det så travelt? Det blir bare kaos når folk poster bilder i hytt og gevær. Ta f.eks bildequiz'n under film/tv. Den fungerer strålende. Enig. Går an å spørre etter hint heller enn å lage seg en ny, hvis man ikke vet svaret på den forrige med en gang. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Hvorfor må man ha det så travelt? Det blir bare kaos når folk poster bilder i hytt og gevær. Ta f.eks bildequiz'n under film/tv. Den fungerer strålende. Travlet? Har jo snart gått 12timer siden oppgaven ble postet og det har jo ikke kommet noe hint. Nærmeste jeg har funnet som kunne stemme: Telephonejimjesus http://www.cdon.com/search_result_name.pht...lephonejimjesus Endret 9. august 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 et lite hint: elektronisk musikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå