Gå til innhold

Alternativ til Asrock S478 PT880?

Lanka

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt tilbudt erstatningsvare fra VaagenConsulting.no ettersom de ikke har kortet jeg bestilte i hyllene sine lenger. Kortet jeg bestilte var av typen :

Asrock S-478 VIA PT880 ATX Audio LAN SATA Raid Usb 2.0 Retail

Den kostet altså 293 ,- eksl mva og frakt. Så da vil jeg gjerne ha et annet HK til samme prisklasse som dekker behovene jeg har. Altså det dette kortet jeg bestilte gav meg. Noen som har tips om hvilket jeg kan kjøpe? Jeg får rabatt i prisen sa han på evt nytt HK, så noe dyrere skal vel gå ;) Jeg MÅ ha Sata og S478 og Usb2.

Vaagen Consulting

Alle svar godtas =D

Endret av Lanka
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler MSI 865PE Neo2-PFS Det har bra Bios for overklokking og LiveUpdate 3 gjør det enkelt å oppdatere drivere, er ikke kresen på ram av de jeg har testa. Har bygget noen (3-4) maskiner med kortet, og ett minus er NB-vifta som suser hørbart. Kortet er velutstyrt og stabilt.

Når det gjelder de mange Intel-korta i utvalget hos Vaagen, har jeg ingen erfaring og har ingen planer om å få det heller ;) De har normalt lite å by på av muligheter i Bios. Hvis man ikke ønsker å justere noe der, er sikkert Intel like bra som noe annet. Går du for Intel, så unngå de billigste med utdaterte i845G-varianter av chipsettet.

Lenke til kommentar

Overklokking og sånn er vel ikke noe jeg er interessert i. Jeg vil bare ha en som kan funger optimalt med de delene jeg har. Trenger ingen avanserte innstillinger i Bios ;) Den du oppgav var litt dyr da? Ingen andre alternativer?

Lenke til kommentar
Trenger ingen avanserte innstillinger i Bios ;) Den du oppgav var litt dyr da? Ingen andre alternativer?

Sjekk Intel Rock Lake Det har sata raid og koster 728,-

Apropos dyrt, Vaagen har dessverre tatt ut ASRock til socket478, og skal du handle der så ser du jo prisene... (Vaagen er bra konkurransedyktige på pris) - Alternativet er bl.a. å få pengene tilbake og handle et sted som har det kortet du ønsket i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...