SaTriX Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 hei, en kamerat av meg mener at en orginal aprilla rs 50 går bedre en crooser 50cc, crosseren veier jo nesten halvparten så lite, hvem har rett i dette tilfelle?? Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 uten tvil så går crosseren bedre, crosseren har mye bedre aks, men toppfarten er eg ikkje sikker på, men trur toppfarten er litt større også Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Crossere er ofte drevet for bra aks, så toppfarten er ikke alltid så høy. Du nevner ingenting om at det er trim på crosseren, hvis den er like original som RSen er nok RSen den med høyest toppfart. Lenke til kommentar
SaTriX Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 så du våge bu sier at en 50cc omtrent dobbelt så lett, og akkuratt likt drevt går senere en som er dobbelt så tung?? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Crossern flekker alt som er , både på aks og på toppfart. Du sier en orginalt RS, orginalt er jo med plomber, 45km/t flekker den, iallefall lille barne crossern til naboen med side vogn. Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 er crosseren orginal også??? Lenke til kommentar
SaTriX Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 begge er helt orginale, med akkuratt like mange hk og akkuratt likt drevt Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) da så... har prøvd en orginal rmx kan ikke si det var mye aks der nei.... har ikke prøvd orginal racing moped men... bare trimma, å de går jo ganske så bra tror ikke det er så stor forskjell på to orginale mopeder som maks skal gjøre 45 egentlig... uansett om det er crosser vs racing... hadde begge hvert trimmet så hadde det hvert en annen sak. Endret 10. august 2005 av SkorpuZ Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 eg merka stor forskjel på aksen på min derbi senda og på broren min sin derbi gpr i hvertfall, med han sin gjekk da ikkje meir enn 45, mens min gikk 60 Lenke til kommentar
SaTriX Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 slik er det hos meg og, har en x som går 63 orginalt og en annen kameratt av meg har tzr som går 43 orginalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå