Rostad Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) I dag så klikket det helt for pc'n min! Når jeg skrur på pc'n så kommer det helt vanlig men så kommer det 5 valg : om jeg vil starte i sikerhetsmodus, sikerhetsmodus med nettverk, sikkerhetsmodus og noe (husker ikke hva som stod der) starte som siste innstilinger fungerte (Tror jeg sitter ikke hjemme nå) Og starte windows som vanlig. Noen som kan hjelpe meg!? Endret 8. august 2005 av sNaXx0r Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Kanskje starte som vanlig først, og se om det er noe problem? Kan også starte i sikkerhetsmodus og kjøre diverse diagnostikk-programmer om du ønsker. Har du skrudd av dataen plutselig forrige gang, eller gikk strømmen eller noe? Skal i utgangspunktet være null problem. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Jeg har prøvd alt, men nå kommer det en jeg kjenner som har litt mer peiling på data enn meg... Mistenker at det kan bli litt dyrt.. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg