Ulf Isaksen Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Må nok bli Sin City, men også Tom & Jerry må nevnast 5830063[/snapback] Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Liker best Sin City, From Hell og Extraordinary League of Gentlemen.American Splendor er jo også en koselig liten kuriositet. 5801891[/snapback] Liker godt spesialeffektene, og stemningen i Sin City. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hmmm... Var ikke The Matrix opprinnelig tegneserie...? 5803252[/snapback] Nope, kort historie skrevet av William Gibson. Ellers: Sin City og V for Vendatta. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Vel, The 300 er basert på en tegneserie av Frank Miller som igjen er basert på slaget ved Thermopylae. Endret 29. juni 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Bugs_Bergen Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Min største favoritt er Sin City, mest fordi Frank Miller hadde såpass mye med selve filmen å gjøre. Batman filmen fra 1989 er også ganske bra, der var også Batman tegneseriens skaper Bob Kane med under utviklingen av filmen. Den første av de gamle Superman filmene(fra 1978) og de to første X-men filmene er jo også tålelig bra. På den andre siden så finnes det jo en rekke filmer som ikke er like gode men som kan ha en viss underholdningsverdi likevel: Barb Wire, Tank Girl, Catwoman, Turtles filmene fra 1990 tallet... Er sikkert fler... Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Skal vi se... Jeg tar en liten nedtelling. 1. Batman Forever 2. Sin City 3. Batman 4. The Mask 5. Teenage Mutant Ninja Turtles 6. Batman Returns 7. Spider-Man 8. X-Men 2 9. TMNT 10 Spider-Man 3 Skal se om jeg orker og skrive litt mer om de senere. Endret 30. juni 2007 av Exclusive Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) League Extraordinary of Gentlemen 300 Spawn Ingen som støtter meg med spawn her? jeg var 12-13 år og digga hvert eneste sekund av den filmen. Må si at transformers filmen ikke sparte på noen effekter, selv om story haltet og filmingen av action sekvensene var såpass "vilter" at selv en erfaren sjømann ville blitt kvalm. Endret 5. juli 2007 av roy_nor Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg støtter deg når det gjelder Spawn! Elsket den filmen da jeg så den en gang for lenge siden, jeg var vel kanskje rundt samme alder som deg kan jeg tenke meg. Om den filmen er like bra den dag i dag vites ikke, må nok bruke mer enn en hånd for å telle antall år siden sist jeg så den.Nå skal det heller ikke legges skjul på at jeg elsket tegneserien også, trist at det ikke kom flere blader ut her til lands. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå