Gå til innhold

Beste filmatiserte tegneserie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Min største favoritt er Sin City, mest fordi Frank Miller hadde såpass mye med selve filmen å gjøre. Batman filmen fra 1989 er også ganske bra, der var også Batman tegneseriens skaper Bob Kane med under utviklingen av filmen. Den første av de gamle Superman filmene(fra 1978) og de to første X-men filmene er jo også tålelig bra.

 

På den andre siden så finnes det jo en rekke filmer som ikke er like gode men som kan ha en viss underholdningsverdi likevel: Barb Wire, Tank Girl, Catwoman, Turtles filmene fra 1990 tallet... Er sikkert fler...

Lenke til kommentar

Skal vi se... Jeg tar en liten nedtelling.

 

1. Batman Forever

2. Sin City

3. Batman

4. The Mask

5. Teenage Mutant Ninja Turtles

6. Batman Returns

7. Spider-Man

8. X-Men 2

9. TMNT

10 Spider-Man 3

 

Skal se om jeg orker og skrive litt mer om de senere.

Endret av Exclusive
Lenke til kommentar

League Extraordinary of Gentlemen

300

Spawn

 

Ingen som støtter meg med spawn her? jeg var 12-13 år og digga hvert eneste sekund av den filmen. :D

 

Må si at transformers filmen ikke sparte på noen effekter, selv om story haltet og filmingen av action sekvensene var såpass "vilter" at selv en erfaren sjømann ville blitt kvalm.

Endret av roy_nor
Lenke til kommentar

Jeg støtter deg når det gjelder Spawn! Elsket den filmen da jeg så den en gang for lenge siden, jeg var vel kanskje rundt samme alder som deg kan jeg tenke meg. Om den filmen er like bra den dag i dag vites ikke, må nok bruke mer enn en hånd for å telle antall år siden sist jeg så den.Nå skal det heller ikke legges skjul på at jeg elsket tegneserien også, trist at det ikke kom flere blader ut her til lands.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...