Khalifen Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg har moddet mitt CM Centurion. Her er resultatet, jeg fikk mye hjelp av en venn. Ting som ble gjort: Kutta ut vindu Stealtha CD-brenner, DVD-spiller og Viftestyring (Hullene ble kutta ut speilvendt, så vi måtte ha den tingen bakvendt. ) Festa håndtak Rydda, noen ting som ikke ble like godt skjult. Bilder: Fronten Fronten med Lys Bakside Bakside med lys Inni Maskina Inni maskina med lys PSU'en min Toppen med håndtakViftehull Min CPU-vifte (Litt Støvete) CPU-vifta og PSU-vifta Sidevindu (ute lys) Sidevindu(med lys) Mere sidevindu Hva synes folket? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Ikke verst,men ville ryddet litt bedre i kablene. Ett annet tips er å lage et stort hull der vifta bak står og heller bruke en viftegrill, den orginale løsningen hindrer mye av luftstrømmen. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Ja, brukte en stund på å finne ut hvordan jeg skulle organisere kablene, og tenker fortsatt på det Ang. viftehull. Det er et lite uttak som bare funker til å dra ut litt luft, har tenkt på å lage et helt hull og sette på en grill, men må kanskje finne noen å spleise frakten fra microplex med. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Ganske bra dette! bare noen ting som gjenstår å gjøres...rydde kabler(som sagt) og fjerne *litt* støv ....Er det bare meg eller er det veldig støvete på skjermkortet??? Endret 8. august 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Nope, er ikke støv. Brukte trykkluft på det. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Nope, er ikke støv. Brukte trykkluft på det. Ok...bra Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Nå skal jeg kjøpe mye dilldall. Blant det blir det: 1x Sunbeam Kald Katode, 30cm, UV/Blacklight 1x Tusjpenn, UV 1x loppykabel, 45cm, "UV/Blå" 2x ATA133 IDE-kabel, 45cm, "UV/Blå" 1x T-skjorte, "Resistance is Futile", Sort, L Får også en venn med å spleise frakta. Rydda også 5 timer her forleden, så det er litt mere ryddig *lete etter kamera* Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Le pictures! Viftegriller Tusj T-skjorte kabler Har også tusja litt inni, men må få batteri på kameraet/låne et annet. Og som dere ser, så sliter jeg fortsatt med IDE-harddisker hva synes folket? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hva var vitsen med grill der ? http://i15.photobucket.com/albums/a387/sja.../Viftegrill.jpg Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Følte for det Skal lage større hull seinere. Skal også kutte et hul på sia av hovedkortet sånn at jeg kan gjemme kablene bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå