laPANTHA Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: laPANTHA på 2002-09-04 03:37 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: laPANTHA på 2002-09-04 03:41 ] Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 .. Note to self : ikke kjøp ms tastatur .. btw. synes denne hadde passet i "søppel" :razz: Lenke til kommentar
laPANTHA Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 Irriterer meg bare at Logitech ikke får seg til å selge et natural keyboard som IKKE er trådløst... Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 det er slik på mange tastatur: alle Clas'ern tastatur jeg har prøvd, mengder av gamle tastatur på skoler og nå har jeg en antydning av det på compaq-tastaturet (med backspace på venstre tommel ) Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Quote: laPANTHA skrev (2002-08-05 07:46):Jeg har et natural keyboard fra MS, men det som irriterer meg er at man må helst trykke midt på knappen for at den skal gå ned.Om du kommer litt skjevt på, så går den på en måte, bare halvveis ned, og blir stående der til du flytter fingeren midt på tasten.Et irriterende faktum... Nothing more, nothing less... Jeg har ikke det probbet! MS keyboerdet er det eneste MS produktet jeg faktisk er totalt og uhemmet fornøyd med! Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 *flirer* sitter med et natural keyboard fra logitech uten det problemet.. (ikke trådløst) et spm.. hvorfor ble disse tastaturene borte fra markedet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå