carl-kr. Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) bygget ferdig en pc idag,men da jeg satt in kontakten smalt psu til hel.... stakk på dataforentningen å kjøpte en ny,men pcen starter ikke.. hva har skjedd..ble komponentene ødelagt under smellet?? edit: hjelp meg someone!! står litt fast hær. Endret 8. august 2005 av carl-kr. Lenke til kommentar
schwami Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Tror det beste er å teste komponentene individuelt på et annet hovedkort. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Tror det beste er å teste komponentene individuelt på et annet hovedkort. ok. er så nervøs for at hele greia er mos man tenker bestandig det verste... kan jo hende hovedkortet har tatt kvelden og da. kan det være andre ting som kan gjøre at maskinen ikke starter?? har som sagt kjøpt ny strømforsyning. alle konponentene ellers er nye. uhyre irriterende Lenke til kommentar
schwami Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Det tryggeste er å ikke bruke det hovedkortet. Hvis de andre komponentene klarte seg, kan likevel hovedkortet skade disse f.eks ved at hovedkortet (nå defekt) gir feil voltstyrke. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Det tryggeste er å ikke bruke det hovedkortet. Hvis de andre komponentene klarte seg, kan likevel hovedkortet skade disse f.eks ved at hovedkortet (nå defekt) gir feil voltstyrke. har vert med på samme greie før og da greide alle komponentene seg. som sagt er pcen nettop bygd sammen. kan det være en annen feil som gjør at maskinen ikke starter? cpu vifte står feil eller noe lignende... det var jo første gang jeg skulle slå på pcen at det smalt. vet jo ikke nå om det var psuen som smalt som gjør at den ikke nå starter nå eller om den ikke.. kan jo være jeg har gjort noe feil i byggeprosessen av pcen. Endret 8. august 2005 av carl-kr. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 (endret) kan det være fordi jeg har glemt å sette på de små runde pakningene som er på skruvene til HK? edit: prøvde å sette de på ,men det er ikke tegn til liv i pc`en Endret 8. august 2005 av carl-kr. Lenke til kommentar
Skeetzoid Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Les Bruks anvisning før man fikser ting i stykker. Etterpåklokskap er en fattig trøst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå