Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvorfor må jeg velge frames får å kunne lese forumet?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har problemer med å lese Hardware.no forum på jobben. Kan bare få tilgang dersom jeg velger FRAMES!?

Det gikk fint før.

Er det slik at Hardware.no vil ikke at jeg skal lese i forum i arbeidstiden min :lol: .

Når de banner noen er det slik at vedkommende ikke kan lese forumet en gang!?

staljin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

staljin1 skrev (2002-08-05 06:06):

Jeg har problemer med å lese Hardware.no forum på jobben. Kan bare få tilgang dersom jeg velger FRAMES!?

Når de banner noen er det slik at vedkommende ikke kan lese forumet en gang!?

1. Usikkert. Dersom de har sperret http://forum.hardware.no/ på jobben din burde det også gjelder http://forum.hardware.no/frames/

Dersom det er de på jobben din som har sperret forumet skjønner jeg ikke hvorfor ikke frames-varianten virker. Muligens liker nettverksadministratorene å lese forumet selv?

Det er i alle fall ikke vi som har sperret noe som helst :smile:

2. Når vi banner personer er det på brukernavn eller IP. OM vi banner på brukernavn er det bare for personen å lage en ny konto, men det vet du vel :wink:

Stort sett er det ikke noe problem at personer kan lage nye kontoer. Når de blir bannet skjønner de i hovedsak at de har gått over grensene og tar det mer med ro neste gang.

Lenke til kommentar

Hei,

Takker for en grei tilbakemelding men det har ikke hjulpet meg mye. Sitter akkurat på jobb og får kun tilgang ved å bruke FRAMES. Det som er interessangt er at "leseproblemene" oppstå dagen etter at jeg var bannet grunnet dumme Microsoft.

Kan det hende at det har noen sammenheng med sikkerhetsinnstillingene i IE? Her bruker vi I.E. 6.0.

Hilsen

Staljin

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-06 01:19, Jimmy Pop skrev:

Jeg jobber også på Haukeland, og der kan jeg kun lese frames, og det irriterer sinnsykt med tanke på at alle linker til tidligere posts i php-versjonen...

Hei,

Hvordan vet du at jeg jobber på Haukeland?

Staljin

Lenke til kommentar

Den 2002-08-06 10:17, Killer_DT skrev:

Han har sett det på IP'en din. Du husker vel den feilen i forumet som gjør at alle kan se ip'en til alle...

Hvilken avdeling er du på Staljin1?

Hei,

Ekstravaktsentral.Litt rund omkring, i natt var jeg på Revmatologen Post1.

Du da?

Staljin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...