b-duvaland Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 http://www.xbox.com/totaled/default.htm?cs...atalog=cat%2dus Det ser jo heftig ut, samme opplegg som Destrucion Derby ? (Digga det for flere år siden). Det ser jo kult ut i 4 player også. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Gamespot gav det 3.5 av 10... http://gamespot.search.com/search?q=Totaled Best å holde seg unna det her... Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 Jeg kunne ikke gitt mer f om gamespot ga det 0 av 10. Det sier meg absolutt ingenting, hehe. Har sett de gi drittspill toppkarakterer også. Velvel, har hørt spillet går under navnet Crash også, stemmer dette ? :smile: Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Spillet heter Crash her i Europa, og Totaled i USA. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Har prøvd en demo av det spillet. Der virka ganske kjedlig egentlig, veldig kortliva trur jeg iallfall. Det er et spill man helt klart burde prøve før man kjøper, ikke no safe kjøp lissom... Lenke til kommentar
simes Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Jeg har nok prøvd samme demo som deg.. Den med Official UK Xbox Magazine? Jeg synes spillet var drit kjedelig, men det er min menging. Ingen bra kontroll over bilen whatsoever. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 har spillet, ikke kjøp det. bilkontrollen er ikke noe bra, det er dårlig skadeystem og singleplayeren varer bare i en halv time. multiplayer er litt gøy men det er ikke vert 500kr. kjøp jetset radio future i stede.. eller rallisport. Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 7. august 2002 Forfatter Del Skrevet 7. august 2002 Ok ok, det så bare fett ut på bildene.. Skal se om jeg finner en backup versjon som jeg kan teste før jeg evnt. kjøper, men det hørtes ikke bra ut nei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå