SveinungB Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Er det bare meg eller har Chess, etter de oppdaterte sine "mine sider", hoppet over en regning? Under forbruket mitt så står juli forbruket OG august under forbruk, men de har ikke sendt regning på juli enda. Kommer jo til å bli en gigantisk regning da de sender ut i september for juli og august måned... Flere som ikke har fått regning? Lenke til kommentar
reintz Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Sidene er helt klart ikke i orden. Hos meg vises kun én faktura, og den står som forfalt selv om jeg både har AvtaleGiro OG forfallstato er 22/8. Neeh, Chess... hva med å teste systemet før lansering?! Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 DEt hadde sikkert ikke vær dumt nei... Lenke til kommentar
mokka Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 når de tok i bruk de nye sidene sto det at alle regninger før august ikke ville vises mer. sikkert derfor juli har blitt med over på august. Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 De har forresten satt ned samtaleprisen for Chess King fra 0,89 kr/min til 0,75 kr/min med virkning f.o.m. 1.august Så vet dere det. Fikk et skriv i posten sammen med regningen i dag. Lenke til kommentar
picko Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 De har forresten satt ned samtaleprisen for Chess King fra 0,89 kr/min til 0,75 kr/min med virkning f.o.m. 1.august Så vet dere det. Fikk et skriv i posten sammen med regningen i dag. Er vel fra 0.79 til 0.75? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ja, 0,79,- var vel opprinnelig pris. Altså ikke den store justeringen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå