vstr Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 hvis eg kjøper HL2, hv afår eg med då? trenker på CS 1.6 med mulighet for å spille på nettet CS CZ med mulighet for å spille på nettet CS S med mulighet for å spille på nettet får eg mulighet til å spille alle CS spillene på nettet då? Lenke til kommentar
vstr Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 så eg får med 1.6 condition zero og source muligheter til internett spilling? PS: må ha det inn med teskje Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 så eg får med 1.6 condition zero og source muligheter til internett spilling? PS: må ha det inn med teskje spørs om du kjøper bare hl2 eller bronze silver eller gold editon Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 den man kjøper i butikken er bronze vel og der får man med css og hl2 samt codename gordon (ett eller annet dårlig spill som ser ut som om det er femten år gammelt) sjekk steampowered.com for mer info Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) * Half-Life 2 inkl. CS:S {Beste kjøp IMO.} * Half-Life 2 Bronze inkl. CS: S + Half-Life Deathmatch * Half-Life 2 Silver inkl. CS: S + Half-Life Source + Half-Life Deathmatch + Day of Defeat Source (når det blir sluppet) + Valve's back catalog * Half-Life 2 Gold inkl. alle tidligere nevnte pluss stasj. + Valve's back catalog [Gå til Steam -> Browse Games for de forskjellige pakkene.] -Jar Endret 8. august 2005 av Jarek Lenke til kommentar
vstr Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 (endret) ok, tenker på å kjøpe dette, hva får eg med då? http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...HALF%20LIFE%202 til 299, hva får eg med då? Endret 8. august 2005 av vegis Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Bronze, Gold og Silver er berre tilgjengeleg over internett via Steam. Endret 8. august 2005 av zeph Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 man får da vel HL2 deathmatch ved kjøp av HL2 i butikken??? Lenke til kommentar
vstr Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 hvor masse ,mer koster det med gold enn det som e på elkjøp då? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 man får da vel HL2 deathmatch ved kjøp av HL2 i butikken??? Det gjorde iaffal jeg. Det vil si, fikk tilgang til det via Steam, men det fulgte ikke med på CD-en, lissom. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Man får HL2 på cd, og cs:s og hl2 dm via steam når du kjøper hl2. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Den ligger på $85 på Steam, så om det ikkje er mva og greier så blir det circa 500 kroner. Kan ikkje bekrefte dette dog. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Man får HL2 på cd, og cs:s og hl2 dm via steam når du kjøper hl2. samme som bronze da, i praksis... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå