okvangar Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg har nettopp mottatt mitt eksemplar av denne skjermen og må si at jeg sålangt er meget fornøyd. Bildet er superbra og skjermen ser stilig ut. MEN: Et lite hår/fiber, ca 1cm langt, har sneket seg inn under glassplaten helt i øverste kant av skjemen. Er ikke veldig sjenerende, men kan absolutt sees om man ser etter. Noen som har tips om hva jeg kan gjøre med dette problemet? Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Tror nok ikke det funker desverre.. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Nå har ikke jeg denne skjermen selv, men det er altså slik at det er en glassplate foran? Dekker det hele eller er den bare foran skjermen? kan du se inn under platen fra siden? hvis ikke så kan du jo prøve med en papirark som du fører under og peller det ut med Lenke til kommentar
Odd Logic Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg har samme skjerm, og jeg kan ikke se noen måte du kan få dette håret vekk uten å gå drastisk til verks. Hvis jeg var deg ville jeg vurdert å sende skjermen tilbake og få den erstattet med en ny, ihvertfall hvis dette er noe du legger merke til under normal bruk (og ikke bare når du ser etter det) Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Ser heller ingen enkel måte å fikse dette på, får ta en telefon til netshop og høre hva de har å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå