Gå til innhold

Asus A8N-SLI DeLuxe & Premium

GazWest

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på noe,

ASUS A8N-SLI DeLuxe kortet har en max bushastighet på 2000 mhz (2 ghz)

mens Asus A8N-SLI Premium som er noen lapper dyrere har en max bushastighet på 1000 mhz (1 ghz). Hvorfor er det sånn? Nå vet ikke jeg om det er STOR forskjell men.. noen som kan forklare hvorfor er sånn? :hmm:

Thanx :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
GazWest Skrevet 08/08/2005 : 22:44

Vær så snill få svar på dette, hadde tenkt å bestille hovedkort utifra svaret.. 

Er det ingen kloke der ute? 

Du bør i alle fall ikke basere ditt valg på dette. Det er ganske enkelt ikke riktig så langt jeg kan se. Men er klar over at det bla står så hos Komplett.

I følge Asus er det ingen slik forskjell;

Asus om Premium;

A8N-SLI Premium supports AMD 939-pin Athlon 64 FX/ Athlon 64 processors with 1MB/512KB L2 cache which is based on 64-bit architecture. It features 2000/1600 MT/s HyperTransport Bus and dual-channel un-buffered DDR400

Og

Asus om Deluxe;

A8N-SLI supports AMD 939-pin Athlon 64 FX/ Athlon 64 processors with 1MB/512KB L2 cache which is based on 64-bit architecture. It features 2000/1600 MT/s HyperTransport Bus and dual-channel un-buffered DDR400 memory support.

Dette er nok bare en skrivefeil, og du kan lese mer om de her Asus products

Lenke til kommentar

Duplex: Mobiltelefon: To punkter kan snakke med hverandre samtidig uten å måtte vente på at den ene er ferdig før den andre kan snakke. Med andre ord, snakke i munnen på hverandre.

Half-duplex: Walkie-Talkie: Linjen kan bare opprettholdes en vei av gangen. En må snakke, så bryte linjen før den andre kan snakke.

AMDs HyperTransport Bus: 1000MT/s Duplex, dvs. effektivt 2000MT/s.

Ingen har feil, begge hovedkortene er oppgitt riktig, men med forskjellige definisjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...