Pilot_ Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg syns det er bra at de tar opp et slikt tema jeg.. Kanskje det kan hjelpe noen. De burde hatt lit boy on boy action også, men da hadde vel folk dødd. Let's just stick with the girls Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 yeeey jentekos for å lokke til seg flere seere, latterlig Lenke til kommentar
DevN Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Eller bedre: Ingen av delene. Fint at vi slapp å se fra utsiden når flyet styrtet, det er rett og slett flaut å se den dårlige kvaliteten serien har på slike effekter. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Alle gleder seg til det. Hver eneste kveld Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Om 29min er det i gang! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 hotel cæsar for teh win. av en eller annen grunn så finner jeg denne serien utrolig underholdende. Rolf kommer tilbake i serien i dag...blir fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå