kakemonster7 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Idag starter Cæsar igjen, noe som gleder meg og sikkert alle andre cæsar-fans.... De sier denne sesongen skal bli "frekkere" enn noensinne, hva nå det betyr... Uansett, jeg er klar foran tv'n kl. 19.30 Og til dere som driter i cæsar, drit også i å poste her.... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 De sier denne sesongen skal bli "frekkere" enn noensinne, hva nå det betyr... Lesber og sånt blant annet? Skal nok ta meg en titt, men tror det blir dårligere enn det var før. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Æsjameg. Faen, det begynner i dag. Ja, ser på Hotel Cæsar. Men savner det ikke når det er ferie. Er langt fra så hekta som før, men kommer nok ikke til å la være å se på igjen når det begynner. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Cæsar blir bare dårligere å dårligere for hver episode IMO.. Så masse på det før, men nå blir det bare teit.. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 De kan da i hvertfall hute Gjertrud ut av serien, den ville blitt mye bedre om man slapp henne. Bruker å ha litt ledig plass i søppelbøtta når jeg ser på HC, da kan jeg spy i den når hun dukker opp. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Da prøver vi oss igjen uten drittposting. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Tror dere ikke at antennen til tv'n motarbeidet meg under sesongpremieren idag! Det endte med at jeg gikk rolig bort til antennen, knekte det som var av teleskopiske pinner og drylte hele rælet i veggen. 30 sekunder etterpå satt jeg den opp på tv'n igjen, og signalene hadde aldri vært bedre! Edit: Kan legge til at jeg ikke er fanatisk fan av hotell cæsar slik det kan virke i posten, men at antennen har plaget meg en goood stund nå Endret 8. august 2005 av Xander^ Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Tror det blir en morsom sesong ja Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Har dere som synes at Cæsar blir dårligere sett episodene som gikk i sommer? DE var dårlige de! Helt elendig når du ser tilbake på det. Jeg liker det sånn som det er Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Skal nok ta meg en titt, men tror det blir dårligere enn det var før. er det mulig?!?! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 noen som egentlig vet om Jens August kommer tilbake? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 noen som egentlig vet om Jens August kommer tilbake? Tviler egnetlig. Men hvem vet? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Han lever da. Hvem kan glemme den scenen med Jens August med helskjegg etter 2 dager foran en Sydenøy plakat som man ser kantene på? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 noen som egentlig vet om Jens August kommer tilbake? nei, men vi for nok vite i neste sesongs "Lost" på TVN ... ...og nå får jeg endelig kvalitetstid foran datamaskien! Dama er enthusiast (sp) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Cæsar blir jo bedre og bedre! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Han lever da. Hvem kan glemme den scenen med Jens August med helskjegg etter 2 dager foran en Sydenøy plakat som man ser kantene på? Nok en gang: Den scenen viste de bare for at de skulle kunne holde muligheten åpen for et eventuelt comeback for Jens August. Skuespilleren selv, Kim Kolstad, har sagt at han ikke vil komme tilbake. Men det kan jo selvsagt skje. Og ja, den scenen var grusomt dårlig. Endret 28. august 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hehe, den scenen sugde.. De tok "litt" i ja... Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hva synes folket om Vilde og Ellen da? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg syns det er bra at de tar opp et slikt tema jeg.. Kanskje det kan hjelpe noen. De burde hatt lit boy on boy action også, men da hadde vel folk dødd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå