tørrfisk Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Etter betaling med visa nå på komplett så står det "3d secure post request from BBS in Norway" også skjer det ingenting Endret 8. august 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Fant nettopp ut at de er nede Håper jeg får bestilt pakken så den går ut i dag! Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Komplett.no er ikke nede.... betalingssystemet er nede kanskje (har ikke testet) men dette er det ikke komplett som driver. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Snakket med komplett på telefon og de sa at servern var midlertidig nede eller noe sånn, men det virker nå. De sa også at frist for bedriftspakke ekspress er 15.30 Så servern deres ødela for bestillingen min! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Skulle ha en cd til gpsen min og fikk beskjed om at fristen for brevpost var egentlig 15.00 men at det sikkert gikk greit til klokken 16.00 så fristene er ikke så veldig absolutte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå