dup Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Heisann! Trenger bittelitt hjelp ang. dette. Har tenkt til å kjøpe meg nytt tastatur og musematte, og kanskje ny mus. Det tastaturet jeg har nå er greit nok, men jeg kan ikke holde mange knapper inne samtidig, da hyler det i maskina mi! Og dette er jo ikke noen fordel i spill akkurat! Lurte på dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku...... Noen erfaringer med dette? Event. andre typer... Og jeg må ha meg en musematte. Den musa jeg har nå er en Logitech mx310. Er det da nødvendig med et bytte til f.eks mx318?? Spiller en del for tiden... Hvilken matte funker med denne musa? Håper på noen svar! Lenke til kommentar
Vain Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hvis du vil trykke inn mange knapper på tastaturet samtidig bør du kjøpe et USB-tastatur. Jeg bruker Logitech Internet Navigator, og er veldig fornøyd med det. Hvilket tastatur du bør kjøpe er egentlig smak og behag. De fleste er gode. Når det gjelder musematte, så har jeg en av de blå tøymattene som koster 20 kr hos Clas Ohlson. De er veldig bra Lenke til kommentar
drugis Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 tastatur: Bzerk tastatur med blått lys. mus: Razer diamondback eller logitech MX518 musematte:Q-pad low sense! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 tastatur: Bzerk tastatur med blått lys. mus: Razer diamondback eller logitech MX518 musematte:Q-pad low sense! ja du har skjønnt det!!!! Razer diamondback og Qpad er den beste kombinasjonen jeg noen gang har testet!! bare synn jeg ikke har det selv da Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 tastatur: Bzerk tastatur med blått lys. mus: Razer diamondback eller logitech MX518 musematte:Q-pad low sense! ja du har skjønnt det!!!! Razer diamondback og Qpad er den beste kombinasjonen jeg noen gang har testet!! bare synn jeg ikke har det selv da matta er uansett q-pad (finnes det noe bedre?) tastatur logitech media keyboard er jeg veldig fornøyd med logitech mx 518(har mx510 og den har lik for som 518 så det må bare blir best) Lenke til kommentar
dup Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Ja, jeg tenkte å gå for det Logitech media ELITE keyb. men det er jo utsolgt i alle netbutikker! Men er det verdt å bruke penger på en mx518 når jeg har en mx310 fra før? (Og tror jeg går for en qpad musematte "med. sense" ) Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Samme åssen mus/musematte du kjøper: Kjøpt skates. Musa glir mye bedre med det. Selv bruker jeg mx518 og Steelpad S&S+ noe som fungerer ypperlig. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Selv bruker jeg mx518 og Steelpad S&S+ noe som fungerer ypperlig. Ikke kjøp Steelpad S&S!! Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Selv bruker jeg mx518 og Steelpad S&S+ noe som fungerer ypperlig. Ikke kjøp Steelpad S&S!! Fordi du ikke liker S&S så betyr ikke det at vi andre synes den er forferdelig. Jeg bruker i skrivende stund en MX518 og en Qpad lowsense. Men jeg har også en S&S i skuffen her, og jeg synes den fungerer helt ypperlig. God presisjon og egentlig perfekt friksjon synes nå jeg da. Men er enige med resten at qpad er veien å gå Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 mx310 fungerer vel fint den!.. Musematte: Steelpad QcK koster bare 89,- og er konge!. elsker den matten! Tastatur: Zboard Gaming Keyboard Lenke til kommentar
dup Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Et lite (klønete?) spørsmål. Når det står: "Ingen tilgjengelige i dag. 23 stk 2005-10-23 (Ikke på lager. Ubekreftet) " på Komplett, betyr det at det ikke kommer før 23.10 ?? Det er jo i så fall leeeenge til... Lenke til kommentar
Vain Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Når det står: "Ingen tilgjengelige i dag. 23 stk 2005-10-23 (Ikke på lager. Ubekreftet) " på Komplett, betyr det at det ikke kommer før 23.10 ?? Ubekreftet betyr at komplett regner med at varene blir levert 23.10, men de har ikke fått det bekreftet fra leverandøren ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå