Gå til innhold

Sommer 2005 - Fjelltur


tbend

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig så synes jeg at personene i bildet blir for mørke i ansiktene. Vet ikke om det er målet å vise hvem de er, men hvis så er tilfelle ville jeg evt prøvd med blitz neste gang. Blitz og dagslys (solopp-nedgang) blir ofte en fin kombinasjon.

 

FJERN plastposer når du tar bilder i naturen. Det blir MYE finere uten. :yes:

 

Og hvordan er fjellene bak? Er de såpass flotte at kanskje vinkelen kunne vært en annen? Bare spør. Du nevner jo hvor høyt dere er å hva klokka er, men stemningen må også fram på bildet. Har du evt noen andre versjoner?

 

Ikke meningen å være negativ her, prøver bare å være konstruktiv ;)

Lenke til kommentar
Ikke meningen å være negativ her, prøver bare å være konstruktiv ;)

Jeg synes du skrev en fin kritikk jeg. Helt enig i det du nevner.

Man legger vel bilder her for å få kritikk med det formål og bli en bedre fotograf?

 

Personlig ville jeg ha klatret litt høyere opp før jeg tok bildet. Nysjerrig som jeg er, blir jeg sittende å lure på hvilke fine fjell som er bak åskammen.

Lenke til kommentar

Et trivelig bilde, som er tatt klokka 4.00 om morran (for meg). En fantastisk tid å være oppe på om sommeren! :D

Er helt enig i at plastposene burde vært fjernet... En annen gang kanskje?

Jeg ville fryktelig gjerne ha sett litt mere av landskapet rundt, eller så bare gutta på tur. Dette ble litt sånn midt i mellom. Skjønner hva jeg mener ?

Lenke til kommentar

Konge kritikk :w00t:

 

Visste at de plastposene passer ikke helt inn i den sammenhengen.. Meninga er vel kanskje å få fram ansiktene som kanskje ikke har lyktes helt i å gjøre.

E tatt med et Olympus U-mini-4mp.

 

Har lagt til et bilde til fra samme tur så får dere se litt mer! :thumbup:

Endret av tbend
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...