tbend Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) http://img328.imageshack.us/my.php?image=p10131559od.jpg Hva trur dere om dette? Tatt klokka 04:00ca på kvelden,, sola bryter seg gjennom skyene 850m over havet! Værskille http://img318.imageshack.us/my.php?image=p10131105lg.jpg Endret 8. august 2005 av tbend Lenke til kommentar
Superbra Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Personlig så synes jeg at personene i bildet blir for mørke i ansiktene. Vet ikke om det er målet å vise hvem de er, men hvis så er tilfelle ville jeg evt prøvd med blitz neste gang. Blitz og dagslys (solopp-nedgang) blir ofte en fin kombinasjon. FJERN plastposer når du tar bilder i naturen. Det blir MYE finere uten. Og hvordan er fjellene bak? Er de såpass flotte at kanskje vinkelen kunne vært en annen? Bare spør. Du nevner jo hvor høyt dere er å hva klokka er, men stemningen må også fram på bildet. Har du evt noen andre versjoner? Ikke meningen å være negativ her, prøver bare å være konstruktiv Lenke til kommentar
auditman Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Ikke meningen å være negativ her, prøver bare å være konstruktiv Jeg synes du skrev en fin kritikk jeg. Helt enig i det du nevner. Man legger vel bilder her for å få kritikk med det formål og bli en bedre fotograf? Personlig ville jeg ha klatret litt høyere opp før jeg tok bildet. Nysjerrig som jeg er, blir jeg sittende å lure på hvilke fine fjell som er bak åskammen. Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Et trivelig bilde, som er tatt klokka 4.00 om morran (for meg). En fantastisk tid å være oppe på om sommeren! Er helt enig i at plastposene burde vært fjernet... En annen gang kanskje? Jeg ville fryktelig gjerne ha sett litt mere av landskapet rundt, eller så bare gutta på tur. Dette ble litt sånn midt i mellom. Skjønner hva jeg mener ? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Konge kritikk Visste at de plastposene passer ikke helt inn i den sammenhengen.. Meninga er vel kanskje å få fram ansiktene som kanskje ikke har lyktes helt i å gjøre. E tatt med et Olympus U-mini-4mp. Har lagt til et bilde til fra samme tur så får dere se litt mer! Endret 8. august 2005 av tbend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå