brannslange Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Er det noen andre enn meg som sliter med at lyden fra radioen på K750i er mye høyere enn resterende lyder? Selv om lyden er skrudd på nederste nivå er den fortsatt plagsom høy! Dessuten glemmer jeg selvsagt bestandig å skru lyden opp igjen når jeg er ferdig med radioen slik at alle samtaler og ringelyder plutselig blir umulig å høre.. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Er det noen andre enn meg som sliter med at lyden fra radioen på K750i er mye høyere enn resterende lyder? Selv om lyden er skrudd på nederste nivå er den fortsatt plagsom høy! Dessuten glemmer jeg selvsagt bestandig å skru lyden opp igjen når jeg er ferdig med radioen slik at alle samtaler og ringelyder plutselig blir umulig å høre.. er ikke slik på min k750i, og har heller aldri hørt om det problemet før........... men kanskje det lar seg løse med en FW oppgradering Lenke til kommentar
YBD Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Har lagt merke til det samme, ganske irriterende! Har siste FW-versjon. Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 En annen irriterende ting. Hva skjer med den alarm-klokka egentlig? Må jeg virkelig ha mobilen påslått for at alarmen skal skru seg på om morgenen? Jeg liker ikke å ha mobilen påslått om natta og første gang jeg brukte den alarmen våknet jeg et par timer forsent.. På mobilen lyste det "tast pin-kode" i displayet... Lenke til kommentar
warpig Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 En annen irriterende ting. Hva skjer med den alarm-klokka egentlig? Må jeg virkelig ha mobilen påslått for at alarmen skal skru seg på om morgenen? Jeg liker ikke å ha mobilen påslått om natta og første gang jeg brukte den alarmen våknet jeg et par timer forsent.. På mobilen lyste det "tast pin-kode" i displayet... nei, jeg må ikke ha den påslått....... og på den gamel t610 trengte man værken bateri, simkort eller ha den slått for at alramen skulle virke..... men som sagt den skl funke avslått Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 En annen irriterende ting. Hva skjer med den alarm-klokka egentlig? Må jeg virkelig ha mobilen påslått for at alarmen skal skru seg på om morgenen? Jeg liker ikke å ha mobilen påslått om natta og første gang jeg brukte den alarmen våknet jeg et par timer forsent.. På mobilen lyste det "tast pin-kode" i displayet... nei, jeg må ikke ha den påslått....... og på den gamel t610 trengte man værken bateri, simkort eller ha den slått for at alramen skulle virke..... men som sagt den skl funke avslått Kordan kan alarmen funke uten batteri? Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Den funker ikke uten batteri. Men poenget er vel at mobiler gjerne har to batterier, et hovedbatterie og et lite backup-batteri som sørger for at innstillinger, meldinger ol. blir lagret selv om du napper ut hovedbatteriet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå