Dan-Inge Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hei. Min pc : p4 2.66ghz@3ghz 512 mb ram x 2 5 hdd`er (30 , 80 , 120 , 160 og 200gb) gf4 ti 4600 pci lydkort pci ide kontrollerkort Har vannkjøling big water cooling som kjøler cpu og gpu. Har passiv kjøling på hovedkorte. Trenger en PSU som bråker lite siden pcen står på rommet der jeg sover (hybel). Har sett litt på Hiper 580watt fra komplett , mist 500watt fra microplex samt bZerk 500watt fra microplex. Alle disse ser bra ut men hva mener dere? Hva skal jeg velge? Kabinette er Thermaltake Xeaser III og har 4 kabinett vifter som går på minimum hele tiden.... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 MIST 5OO W er nesten lydløs. Lenke til kommentar
batti64 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg kjøpte bZerk 500w fra microplex, den fungerte ikke på pcen min + at den ikke er helt lydløs. Har nettopp nå anskaffet meg en Hiper 580w og er storfornøyd med den og den er nesten helt lydløs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå