linthoo Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg har hatt en hercules 9800 pro 128mb ram i lang tid nå, og rundt jul flashet jeg det til XT kort. Har fungert helt ypperlig med tanke på spill osv. Men for ca 1 månde siden fikk jeg problemer med pcen min. Nekta å boote osv, og nå kjører agp'portn på 0x agp speed. Jeg setter den på 8x og rebooter, når jeg da kommer inn i windass igjen står den enda på 0x :\ noen som har opplevd noe av d samme ? wow ligger på 10-20 fps, men noen 40-50 i ny og ned. Men det virker som om alt går glatt i 1-2 sekunder med 40-50 fps. Jeg har nyeste drivere til ati, har formatert, og jeg har sjekka bios for agp speed som jeg ikke finner der. finner kun agp aparetize(elns?!) size. Tusn takk for svar Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 flash tilbake til pro. kan fungere Lenke til kommentar
linthoo Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 hvorfor sku dette skje etter 1 halvt år ? kan d være hovedkorte som er smådig defekt ? og hvordan i huleste flasher jeg tilbake ? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 du gjør akkurat det samme som du gjorde for å flashe til xt, bare at har en pro bios på diskett og ikke en xt bios. Lenke til kommentar
linthoo Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 fant den pro til XT guiden, men det står bare at jeg må ha tatt backup. finner ikke bios til PRO kortet jeg :\ Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) http://www.techpowerup.com/bios/Hercules.9...ng28.030325.bin Endret 8. august 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
linthoo Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 tusen takk nå gjelder det bare å finne en diskett stasjon ble sint på min egen er det en guide til dette en plass ? fra xt til pro ? skulle man ikke ha et program osv oxo ? flashrom elns ? Lenke til kommentar
linthoo Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 er det mulig å flashe fra harddisken ? jeg hakke floppy drive, å får heller ikke tak i noen i dag :\ hvordan kommer jeg meg i bios utn oppstartdisket ? har xp ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå