Gå til innhold

Bråker siemens-vibratorene fortsatt like innmari?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lyden kan vel sammenlignes med hva du får hvis du stenger tre humler og fire spyfluer inni en ølboks. Du kjente det godt selv om den lå pakket inn i en bag full av klær i hvertfall. :!:

Er "dessverre" nesten 7 år siden jeg hadde den telefonen, ellers skulle du fått et videobevis.

Lenke til kommentar

Burde være bra med sterk vibrering da.

Hvis du ønsker å bruke vibrering kun når du er ute, så aktivere du den kun for en ute-profil og deaktiverer for inne-profilen. Så er det bare å endre profil (max 2 tastetrykk) hver gang du bytter mellom profilene :)

Lenke til kommentar
Burde være bra med sterk vibrering da.

Hvis du ønsker å bruke vibrering kun når du er ute, så aktivere du den kun for en ute-profil og deaktiverer for inne-profilen. Så er det bare å endre profil (max 2 tastetrykk) hver gang du bytter mellom profilene :)

er bra med sterk vibrering... men når den sterke vibreringen vekker alle i huset og nabohusene om morgen er det vell lit overdrevet..... dessuten så er det ikke styrken noen klager, heller den lyden vibratoren lager i tilleg til vibrasjonene........

Lenke til kommentar

Jeg syntes ihvertfall min siemens CX 65 sin vibrator bråkte for mye, når personer 5 rekker foran deg på forelesning snur seg og ser på deg når du får melding (og lyden er avslått). Jeg har prøvd med flere av de andre alternativene til vibrasjoner og jeg synes fremdeles den er i kraftigste laget...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...