Erren Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 nest mest hvem har vært verre da???? Det var en NEC G9. 200 gram tung med ekstra stort batteri og vibrator. Hørtes omtrent ut som en tørketrommel. Lol!! :!: Brors telefon, CX70, veier ikke så mye, så lurer på åssen en på 200g bråker kan du ta opp? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Lyden kan vel sammenlignes med hva du får hvis du stenger tre humler og fire spyfluer inni en ølboks. Du kjente det godt selv om den lå pakket inn i en bag full av klær i hvertfall. :!: Er "dessverre" nesten 7 år siden jeg hadde den telefonen, ellers skulle du fått et videobevis. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg har M75, og vibratoren merkes så hatten passer, ja. Det blir i stekeste laget. Lenke til kommentar
molna Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Burde være bra med sterk vibrering da. Hvis du ønsker å bruke vibrering kun når du er ute, så aktivere du den kun for en ute-profil og deaktiverer for inne-profilen. Så er det bare å endre profil (max 2 tastetrykk) hver gang du bytter mellom profilene Lenke til kommentar
warpig Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Burde være bra med sterk vibrering da.Hvis du ønsker å bruke vibrering kun når du er ute, så aktivere du den kun for en ute-profil og deaktiverer for inne-profilen. Så er det bare å endre profil (max 2 tastetrykk) hver gang du bytter mellom profilene er bra med sterk vibrering... men når den sterke vibreringen vekker alle i huset og nabohusene om morgen er det vell lit overdrevet..... dessuten så er det ikke styrken noen klager, heller den lyden vibratoren lager i tilleg til vibrasjonene........ Lenke til kommentar
molna Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Det er da du velger en profil der virbering er de-aktivert. Er slik man har profiler for Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg syntes ihvertfall min siemens CX 65 sin vibrator bråkte for mye, når personer 5 rekker foran deg på forelesning snur seg og ser på deg når du får melding (og lyden er avslått). Jeg har prøvd med flere av de andre alternativene til vibrasjoner og jeg synes fremdeles den er i kraftigste laget... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå