Delvis Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Det har jeg nå sett stå flere steder, men best omtalt her: Fra forskning no Det var jeg ikke klar over. Hvorfor sier de aldri noe om det? Lurer på hvor stor mulighet det kan være for å bli smittet. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Grunnen til at pesten herjet hele europa var jo de elendige hygieneforholdene på den tiden. Med mindre du deler seng med rotter til vanlig, tror jeg ikke du har noe særlig å frykte Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Nei "jeg" å frykte.. det var nå ikke det som var poenget, er bare litt interessert Blir man bitt av en loppe som har smitten fra en død rotte, blir man vel smittet hevrken mer elle mindre. Det som hadde vært interessant å vite mer om, er hvor stor kontroll helsemyndigheter har med dette, hvorlangt de vet hvilke områder pesten befinner seg i osv Endret 8. august 2005 av groenn Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Man er vel ikke sikker på hva svartedauen var og det var vel minst to forskjellige av dem som herjett i Europa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå